Ik weet niet of er hier al een topic over bestaat....?? Van horen zeggen: na het kuisen Uw moto inspuiten met siliconenspray en hij wordt nooit meer vuil...??
Hoeveel is dit overdreven????
moto kuisen
Moderator: ghulst
Ja, wat Tim beweert klopt .......
en er plakt bijna geen sticker meer op
en......... probeer er maar eens op een fatsoenlijke manier verf op te krijgen........... valt niet mee
.. met die silicoontjes
en er plakt bijna geen sticker meer op
en......... probeer er maar eens op een fatsoenlijke manier verf op te krijgen........... valt niet mee
.. met die silicoontjes
en wat gast zegt klopt ook asl je een sticker wil plakken spuit ik eerst die plek zuiver met remmen reiniger dan plakt de stikcer wel
e, als je er verf op wilt spuiten moet je hem eerst fatsoenlijk schuren eh
maar ja
groeten tim
e, als je er verf op wilt spuiten moet je hem eerst fatsoenlijk schuren eh
maar ja
groeten tim
Dat is 1000 % overdreven. Bij mij wordt hij evengoed vuil, ook al hangt er siliconenspray, armor all, WD 40, .... op. Dat helpt allemaal niet.hornet911 schreef: na het kuisen Uw moto inspuiten met siliconenspray en hij wordt nooit meer vuil...??
Hoeveel is dit overdreven????
Het enige wat die dingen doen is je moto een beetje laten blinken als hij gewassen is. Dat is dus puur cosmetisch, voor de rest : nada !
Jo VdB
Sterker nog, als je hem met siliconenspray inspuit en gaat rijden op een stoffige baan wordt hij alleen maar sneller vuil, het stof blijft dan lekker plakken aan de spray.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
inderdaad
hij gaat enkel mooi blinken
en ontvet eerst uwe boel eerst als ge er iets op gaat plakken...
ook al zit er gene silicone spray op
hij gaat enkel mooi blinken
en ontvet eerst uwe boel eerst als ge er iets op gaat plakken...
ook al zit er gene silicone spray op