Tja , het moest er eens van komen :
Ik heb mijn KTM LC4 600 verkocht !!
heb een japanse buikschuiver gekocht maar wilde toch even op een nette manier afscheid nemen .
Na een paar maanden rijden ben ik er toch wel achter dat een enduro niet voor mij geschikt is , ik wil graag eens naar mijn werk op de motor en de KTM LC4 was een sterke motor maar minder geschikt voor het asfalt en daarom heb ik hem weg gedaan !!
Heb nu een Yamaha FZR 600 gekocht en dat rijdt voor mijn wensen een stuk beter .
ik wil jullie allemaal bedanken voor de tips bij het sleutelen en mijn motor is in handen gekomen van iemand die veel ervaring heeft met endurorijden dus hij wordt weer gebruikt waar die voor bedoeld is : Zand, Modder en mooie bospaden.
nogmaals bedankt iedereen en veel plezier met jullie noppenhobby !
Ben vreemd gegaan op een japanse buikschuiver
Moderator: ghulst
Nou ik vond het wel heel leuk , vooral het sleutelen is veel makkelijker dan bij mijn FZR (allemaal tupperware) maar ik reed toch bijna 70% op de harde ondergrond en dat was niet het meest ideale met de KTM !
toevalling dit weekend even de FZR op de foto gezet op een stuk grasland waar ik met de kTM altijd aan het spelen was en dan merk je eigenlijk wat zo'n KTM voor een beest was , de FZR lag bijna bij de eerste meter gras al plat .... ging net goed
denk dat er ooit wel weer een KTM komt
toevalling dit weekend even de FZR op de foto gezet op een stuk grasland waar ik met de kTM altijd aan het spelen was en dan merk je eigenlijk wat zo'n KTM voor een beest was , de FZR lag bijna bij de eerste meter gras al plat .... ging net goed
denk dat er ooit wel weer een KTM komt
jawel en ik ben weer terug ....
had al een tijdje in de kop om weer een motor met noppen te kopen
en afgelopen maandag heb ik dan ook weer één op de kop getikt.
een Honda XL 500R uit 1985 .... ja ja een echt oldtimer
omdat de FZR vervangen is door een YZF750 en die eigenlijk zo mooi is dat ik het zonde vond om in de modder en slecht weer terecht te komen
heb ik dus weer een enduro gekocht !
bruut ding voor zijn leeftijd en zeker de terugslag is een fijne .
klein probleempje : de 4 rateld als een gek en in de vrij kan ik 2 meter voorruit of 2 meter achteruit maar in de 1 met koppeling in komt ie wel gewoon verder.
kortom bak zal wel niet al te best zijn maar goed ..... lekker rossen op de paden in drenthe is ie prima geschikt voor !
had al een tijdje in de kop om weer een motor met noppen te kopen
en afgelopen maandag heb ik dan ook weer één op de kop getikt.
een Honda XL 500R uit 1985 .... ja ja een echt oldtimer
omdat de FZR vervangen is door een YZF750 en die eigenlijk zo mooi is dat ik het zonde vond om in de modder en slecht weer terecht te komen
heb ik dus weer een enduro gekocht !
bruut ding voor zijn leeftijd en zeker de terugslag is een fijne .
klein probleempje : de 4 rateld als een gek en in de vrij kan ik 2 meter voorruit of 2 meter achteruit maar in de 1 met koppeling in komt ie wel gewoon verder.
kortom bak zal wel niet al te best zijn maar goed ..... lekker rossen op de paden in drenthe is ie prima geschikt voor !
welcome back.
XL500 best wel antiek, maar heeft zeker z'n charme.
Yzf750 is dat wat? Is toch zo'n oude Bol d'or machine, of vergis me nu compleet.
Dus je bent nu helemaal tevreden. Een fijne wegmotor en crosser
XL500 best wel antiek, maar heeft zeker z'n charme.
Yzf750 is dat wat? Is toch zo'n oude Bol d'or machine, of vergis me nu compleet.
Dus je bent nu helemaal tevreden. Een fijne wegmotor en crosser
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
Je vergist je want dit is een YZF750R (is mijn ex)huskie schreef: Yzf750 is dat wat? Is toch zo'n oude Bol d'or machine, of vergis me nu compleet.
Was een fijne motor maar bij nader inzien toch niets voor mij. Ik zit liever rechtop. Ze zijn wel heel erg slecht te verkopen omdat er nogal wat rondrijden die olie zuipen.