Hoi,
Gezien ik nergens een 'nieuwe leden aanmeld forum' vind, zeg ik hier maar effe gedag. Verder zal je mij in het cafe waarschijnlijk niet zo veel zien (al die fora...)
Sommigen hier zullen mij al wel kennen, of gezien hebben: Bij TravelManiac 2 weken terug, van het motortrotterweekend, van het LC8 forum (.de), van lang geleden in nl.moto, of misschien zelfs nog wel uit de trialwereld, of gewoon van ergens onderweg.
Na jaren (100Tkm+) XR600R, is er sind kort een blauwe 950S van KTM bijgekomen. Binnenkort komen daar hopenlijk wat meer noppy bandjes op (voor offroad maar ook voor de winter).
Ik las zo af en toe al eens mee, maar eens een keer een ritje samen rijden zou natuurlijk nog leuker zijn.
Grts
Dr_Bean
nieuw kid
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
heb je een blauwe advanture?
Welkom
Welkom
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Ja, maar maak je geen zorgen, het is geen Y*m*h* blauwRudy schreef:heb je een blauwe advanture?
Welkom
grts
Dr_Bean
-
- Contacteer:
hehe , maar dat gauluase blauw (hoe typ je dat ) vind ik gewoon een gave kleur voor zo'n ding .Dr_Bean schreef:Ja, maar maak je geen zorgen, het is geen Y*m*h* blauwRudy schreef:heb je een blauwe advanture?
Welkom
grts
Dr_Bean
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Gauloises, Rudy. Zo te ben je geen roker (ik trouwens ook niet, ik rook alleen uit mijn oren na een partijtje goede.........(vul zelf maar in ))Rudy schreef: hehe , maar dat gauluase blauw (hoe typ je dat ) vind ik gewoon een gave kleur voor zo'n ding .
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Ja ja,Sjokske schreef: ik rook alleen uit mijn oren na een partijtje goede.........(vul zelf maar in ))
zo te zien niets gewoon (je bedoelde toch het woord "SEX" ? )
Jo VdB
Tja Freek,
er staat daarom ook in mijn signatuur "AMOR"...
Is Latijn voor Liefde (maar mag ook ruimer opgevat worden )
Jo VdB
Jo VdB
-
- Site Admin
- Contacteer:
Waren mosselen daar ook niet goed voor ?Jo VdB schreef:Tja Freek,
Jo VdB
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Ik zal het maar verklappen, na een potje goed intensief off-the-road rijden. Als ik dan m'n helm afzet dampen m'n oren behoorlijk (en de rest ook).
Aan sex zou ik niet (meer) durven denken (ik ben tenslotte al bijna bejaard -40- en al weer een jaartje of tig getrouwd )
Aan sex zou ik niet (meer) durven denken (ik ben tenslotte al bijna bejaard -40- en al weer een jaartje of tig getrouwd )
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!