aanschaf suzuki9 dr 800 big

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Oscar

Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een rode suzuki dr 800 big aan te schaffen. Het wordt mijn eerste motor, goede keus dan? Waarbij moet ik letten bij aankoop. Ik wil maximaal 3000 euro er voor uitgeven, kan ik dan een goede dr verwachten?
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Hallo Oscar, misschien je kan je wat meer specs geven, bouwjaar, km, model, kleur, NL of D etc. Dan kunnen we ook wat meer info geven.
Oscar

Ik zoek er zo'n een als pierre of als bart (zie: bij big'ers) Eeen rode dus met die mooie bestickering. Ik weet niet welke bouwjaren dat zijn. Ik denk zo rond bwjr: '92/'93.
Gast

Hoi Oscar,

Natuurlijk is het een goeie keus om een DR BIG aan te schaffen 8)

Waar je op moet letten bij de aanschaf buiten de standaard dingen is op de komplete uitlaat (inclusief verdelerbak).

Deze roest namelijk al in de fabriek :oops:

Een beetje mechanisch geluid vanuit het blok niet van schrikken want ook dat komt bij sommige blokken vanuit de fabriek mee daar waar andere blokken weer juist redelijk stil zijn voor een 1 cilinder.

Succes met de aanschaf en tot op de eerstvolgende meeting !

Groeten,
De Neus
Pierre

Oscar,

Mijn rode Big '92 is te koop. Ik rij er maar 2 a 3 keer per jaar mee.
De big is in goede staat. Er zit een rvs uitlaat onder, handvatverwarming en een koffertje.
Er moet alleen een nieuwe ketting/tandwielen en een achterband op gelegd worden. (dit kan ik eventueel nog doen)

Als je interesse hebt, mail: pkop@home.nl

groet,
Pierre Kop
sanderd

hi.

'k heb er ook 1 te koop:
blauw, '93, 30000 km
80% achterband, 95% voorband, nieuwe voorremschijf en blokken, nieuw balhoofdlager, net grote beurt gehad, ziet er goed uit.
volgend seizoen moet evt. een nieuwe kettingset gemonteerd worden.
oh ja: nooit off-road gebruikt.
(en uitlaat is in goede staat kwa roest, wel een klein gaatje in de middendemper ;-) )

email: sdol@xs4all.nl
foto's: http://www.xs4all.nl/~sdol/dr800s.htm

groet,
Sander
Gast

Hallo,

Ben je al voorzien van een motor? Die van mij heb ik in de verkoop.
PIETER

HEY OSCAR JE MAG MIJNE WEL MEENEMEN VOOR 3000
HET IS EEN 97 ER MET 24000 KM
TECHNISCH PERFECT
STAAT BIJ MIJ ERG IN DE WEG IK HEB ER NAMELIJK MEERDERE MOTORFIETSEN EN ER MOET ER EEN VERTREKKEN


drbig1@msn.com
Plaats reactie