wat terkt het hartste :
een ktm exc 525
of een yamaha yz 250
of een honda cr 250
of een kawasaki kx 250
of een suzuki rm 250
ik wil eigenlijk weten asl die 250 harder trekken als die ktm exc 525
ktm , honda , yamaha , suzuki , kawasaki
Moderator: ghulst
Aangezien "optrekken" vooral te maken heeft met koppel (geen rekening houdend met de secundaire overbrenging waardoor koppel ondergeschikt kan geraken aan vermogen),
is het logisch dat een ktm 525 het "hardst" optrekt.
Jo VdB
Jo VdB
ik en tim hebben vandaag op een kennis zijn ktm 525 gereden en die trok enorm hard tegenover onze motoren(kawa kdx 200 en yamaha tt350)
-
- Contacteer:
Ik heb een cr500 gereden op mijn 15e
maar waarom geen 125 cc, rijdt prima (en is een stuk raper dan een xt350/kdx ).
Maargoed nogal een loze vraag , vermogen maakt nog niet de man
maar waarom geen 125 cc, rijdt prima (en is een stuk raper dan een xt350/kdx ).
uitgaande dat ze hetzelfde topvermogen leveren (ktm 520 crosser zal wel iets meer leveren denk ik...) bij een lager toerental moet hij gewoon meer koppel leveren.... .Jo VdB schreef:Aangezien "optrekken" vooral te maken heeft met koppel (geen rekening houdend met de secundaire overbrenging waardoor koppel ondergeschikt kan geraken aan vermogen),
Jo VdB
Maargoed nogal een loze vraag , vermogen maakt nog niet de man
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
ja ga mijn yamaha tt ok verkopen moet eerst gemaakt worden
gisteren was ik aan het rijden in 3de en breekt mijn ketting die waren we gaan maken waren we terug gaan rijden maar lag te los. troen weer gaan vaster legge terug gegaan en n u gaat mij n3de versnelling niet meer dei slaat precies door in die versnelling maat mijn 1ste en 2de versneling gaat nog
weet iemand wat dat is
gisteren was ik aan het rijden in 3de en breekt mijn ketting die waren we gaan maken waren we terug gaan rijden maar lag te los. troen weer gaan vaster legge terug gegaan en n u gaat mij n3de versnelling niet meer dei slaat precies door in die versnelling maat mijn 1ste en 2de versneling gaat nog
weet iemand wat dat is