xr650r

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
tom.s

xr650r 2000 2000km
ohlins voor+achter,crd frameprotectie+bodemplaat
prijs 6250euro
073-6148812
Jeroen

Beste Tom,
Volgens mijn berekening was de nieuwprijs van jouw XR650R in 2000 €7.260,00 Om dan na 2 jaar de €6.250,00 te vragen lijkt mij de hoofdprijs!
Zeker gezien het feit dat er na de introductie een aantal essentiele modificaties is gedaan (aanpassing koppeling en thermostaat).

Tip voor evt kopers: op www.motor.pagina.nl (www.motorgoedkoop.nl)heb ik overjarige XR650R (bj 2001) gezien voor om en nabij de €8.000,00. Even doorsparen en je hebt een nieuwe machine (die blijkbaar weinig afschrijft).

Natuurlijk kan ik niet jouw fiets beoordelen. Ik ga er vanuit dat hij in goede staat is.

Groet Jeroen
toms

jeroen
xr650r is in 2000 3000 gulden duurder geworden.
tel daarbij nog een ohlins achter schokbreker+voorvering
en crd bodemplaat+framebescherming dan denk ik dat het best een reeele vraagprijs is. de modificaties zijn overigens wel gedaan
motor verkeerd in nieuwstaat,allen de tankstikkers niet meer
dus waarom doorsparen voor een overjarige waar toch het nodige nog aan moet gebeuren
motor heeft nieuwe ketting+tandwielen[renthal]
orginele banden +cross en enduro banden
dus hoezo duur
Gebruikersavatar
peewee
Berichten: 120
Lid geworden op: do jun 13, 2002 12:44
Locatie: Den Bosch

Tom,

Je hebt gelijk, Ohlins CRD e.d. kosten gewoon geld maar maakt een fiets wel compleet. Zet daarbij af dat als je een nieuwe fiets koopt dit er ook gewoon boven op de prijs komt.

Het is dat ik niet genoeg tijd en geld heb om een rally fiets erbij te nemen anders was dit een mooie gelegenheid.

Succes in het Bossche!
Plaats reactie