Vandaag een super HvB-rit gereden. Door de regen van opgelopen weken geen stof, een hoop water (het zat zelfs aan de binnenkant van mijn bril), snelle paden en single-tracks, blubber, echt lekker gereden, lekker weer, accuraat roadbook (volgende keer graag een beetje groter schrijven, Ad, mijn roodbookkastje staat nu op 30 cm voor mijn neus anders kan ik t niet lezen) .
Er reden naast de "standaard" WR-ren en KTM-s een hoop all-roads (KTM LC8, BMW GS), en ik ben erg benieuwd hoe zij zijn rondgekomen. Verder XR400 en XR250's (kolere wat gaan die dingen hard), 2 XT500's, een XT125 (van Margriet jawel) en een heleboel TT600R's!
Hart van Brabantrit
Moderator: ghulst
En vooral niet te vergeten nog 2 YZF's !!!
Inderdaad een erg mooie rit. Het was voor ons de eerste keer dat we een roadbook rit reden. Volgens de directie moest het geen puzzelrit zijn, maar dat viel niet mee.... Zo'n meter teller die je met een druk op '0' kunt zetten, is dan toch wel heel erg handig (vragen we aan Sinterklaas ). De rit was niet erg technisch, maar er zaten zeker meerdere leuke stukjes in en natuurlijk lekker baggeren.
Op het roadbook stond dat de rit +- 210 km zou zijn, maar wij hadden +- 280km op de tellers staan ( roadbook ).
Ad, geintje , het lag niet niet aan het roadbook, roadbook klopte voor 100% en daarbij hadden we nog een lek radiateur(tje) (dat wonder boven wonder na het bijvullen van +- 300cc stopte met lekken ?).
We hebben de rit helemaal gereden en waren ongeveer om 1900 uur binnen.
Erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar.
Inderdaad een erg mooie rit. Het was voor ons de eerste keer dat we een roadbook rit reden. Volgens de directie moest het geen puzzelrit zijn, maar dat viel niet mee.... Zo'n meter teller die je met een druk op '0' kunt zetten, is dan toch wel heel erg handig (vragen we aan Sinterklaas ). De rit was niet erg technisch, maar er zaten zeker meerdere leuke stukjes in en natuurlijk lekker baggeren.
Op het roadbook stond dat de rit +- 210 km zou zijn, maar wij hadden +- 280km op de tellers staan ( roadbook ).
Ad, geintje , het lag niet niet aan het roadbook, roadbook klopte voor 100% en daarbij hadden we nog een lek radiateur(tje) (dat wonder boven wonder na het bijvullen van +- 300cc stopte met lekken ?).
We hebben de rit helemaal gereden en waren ongeveer om 1900 uur binnen.
Erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar.
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
-
- Berichten: 439
- Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
- Contacteer:
Wat ik begrepen heb, is dat de allroaders toch nog een end gekomen zijn. Moet wel bij vermeld worden dat alle allroads voorzien waren van deugdelijk schoeisel. Zonder fatsoenlijke banden kun je het wel vergeten. Wat het technische van de route aangaat, kan ik hetvolgende vaststellen. De echt technische punten worden door bijna niemand genomen. Zo zat er twee betonnen trappen van 36 treden elk in de rit. Navraag leert dat bijna niemand deze omhoog genomen heeft. Ook de zandafgraving waar een parcours uitgezet was, was aan de (enkele)sporen te zien iets te tricky.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Hmm, die heb ik niet zien staan......Zo zat er twee betonnen trappen van 36 treden elk in de rit.
Die stond er wel op, maar we waren toen al wat aan de late kant , en je vroeg ons om er geen nachtwerk van te makenOok de zandafgraving waar een parcours uitgezet was, was aan de (enkele)sporen te zien iets te tricky.
Houden we tegoed voor de volgende keer
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
Ik zag het wel, maar niet zitten.
Een plaatje eerder stond al dat je anders moest om de trap omhoog te rijden.
Wij zijn wel met z'n allen omlaag gereden (KTM Adv. 640 en 950, BMW GS 650 en Honda AT en TA)
Ik heb ook nog geprobeerd een stel rijders op lichte machientjes terug te sturen omdat ze de trap vergeten waren maar helaas.
We hebben zo'n 190 van de 230 km afgelegd en lekker gelunched. Superdag geweest, bedankt Ad.
plaatjes op http://www.erwindob.net
groetjes
Rwin
Een plaatje eerder stond al dat je anders moest om de trap omhoog te rijden.
Wij zijn wel met z'n allen omlaag gereden (KTM Adv. 640 en 950, BMW GS 650 en Honda AT en TA)
Ik heb ook nog geprobeerd een stel rijders op lichte machientjes terug te sturen omdat ze de trap vergeten waren maar helaas.
We hebben zo'n 190 van de 230 km afgelegd en lekker gelunched. Superdag geweest, bedankt Ad.
plaatjes op http://www.erwindob.net
groetjes
Rwin
Aha....dat bevestigt ons vermoeden.....De echt technische punten worden door bijna niemand genomen.
Er was 1 punt waar we flink gezocht en getwijfeld hebben (viel achteraf wel weer mee). Kruising rechts, paar keer linksom, en op dezelfde kruising een smal pad schuin rechts. We zijn drie keer rond geweest. We waren overtuigd dat we goed zaten, maar vreemd genoeg op het laatste stukje geen sporen en het smalle pad was provisorisch afgezet met grote takken. Ook daar totaal geen sporen het pad in. Uiteindelijk toch maar erin, beetje om de 'afzetting' heen, en bleek idd goed te zijn.
De zandafgraving hebben wij ook vanwege de tijdnood laten schieten.
De trap durfde ik niet aan, maar 2 maatjes wel, omhoog en omlaag.
Petje af voor de allroads!
He, die gele motor op foto 3 komt mij bekent voor. 1 x raden van wie die is ...plaatjes op http://www.erwindob.net
Mooi geel is niet lelijk.....
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
Op plaatje 3 staat niets geels??? Plaatje 4 wel, mooi hoor.Ger schreef:He, die gele motor op foto 3 komt mij bekent voor. 1 x raden van wie die is ...plaatjes op http://www.erwindob.net
Mooi geel is niet lelijk.....
Maar wat vind je van die waaaaanzinnige mooie fiets op #17. Zie die mooie rijtechniek, kompleet in balans, uitgebalanceerde kleurencombinatie, klantvoordeel tot ..... ik sla door....
Als je m eruit laat is de rest van al die fotoos niet meer het bekijken waard, hoeveel 2 cilinders je er ook inzeterwindob schreef:Eigenlijk vond ik dat een wazige foto rijp voor de prullenbak. Maar ik wist dat ik er iemand blij mee zou maken....