DR-Big meeting 26 september 2004

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Heren en Dame,

Ik heb me prima vermaakt!! :)

Jammer dat degene die de route geregeld had zich niet aan de route hield. :wink:

Ook jammer was dat iedereen op het einde vertrok naar huis. :? Ik had graag nog even gedag gezegd, maar ja doen we volgende keer wel 8)

Maar verder heb ik echt een leuke dag gehad. Het is altijd leuk om de koppen achter de nick te zien.

Laten we maar weer een ritje plannen voor het volgende seizoen (niet te vaak want dan is het niet leuk).

Groeten en tot de volgende keer!

Bas
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
Peter N.
Berichten: 59
Lid geworden op: do apr 15, 2004 22:02
Locatie: Zwolle

Sluit ik me helemaal bij aan. Maakt niet uit waar we rijden als 't maar leuk is. :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik wou eigenlijk een fotootje plaatsen maar ik zie even niet hoe dat gaat.... :shock:
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Peter N. schreef:Sluit ik me helemaal bij aan. Maakt niet uit waar we rijden als 't maar leuk is. :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik wou eigenlijk een fotootje plaatsen maar ik zie even niet hoe dat gaat.... :shock:
Even je foto's uploaden naar een of andere website en dan met de button IMG en de locatie van de foto (het internetadres) en dan weer de button IMG

Groeten,
Bas "die benieuwd is naar alle foto's"
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
Iwan Cremers
Berichten: 2
Lid geworden op: za sep 25, 2004 20:25
Locatie: Uden

Harstikke leuk zo'n dag. Een beetje buurten, stukje rijden, perfect.

Groeten ut Uje

Iwan
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Het was weer gezellig! En mooi weer, Leo!

Meteen maar wat afspreken voor in het voorjaar?

Als je je foto's nergens op het net kwijt kan, stuur ze maar naar mij, zet ik ze wel op mijn webserver en plaats de link in het forum. Doe geen moeite om ze kleiner oid te maken, komt allemaal wel goed.

CU,

OJ
DR Menno
Berichten: 52
Lid geworden op: za sep 25, 2004 18:53
Locatie: Achlum

Hallo mede DR BIG fans. Ik vond het DR-treffen super en zal er een volgende keer zeker weer bij zijn.
Beetje late reactie, maar zo gaat dat in de achtergebleven gebieden (Friesland). Nee hoor, eigen computer defect. :oops:
Niet alles is zo degelijk als een DR!
:lol: Groet, Menno.
Groet, Menno.
Plaats reactie