bij de BRABO ?

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

en hoe was 't vandaag bij de gezelligste brabo's van nederland?

ik heb vandaag de grathem rit gereden en was de enige BIG
dat moet volgend jaar beter kunnen
have BIG fun

D.F.M.T.
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

Dan hebben we onderweg naar Kelpen zien rijden, 3 Yamaha's op de kar, achter een Volvo. Petje af, zo'n eind op de snelweg zagen we echt niet zitten. Aan het weer heeft het niet gelegen. Volgens mij heb ik nog een fotootje van je fiets op de parkeerplaats (die uit de auto is niet gelukt, ik heb wel een mooie flits gefotografeerd)c die ik je zal toesturen. De rit zelf vind ik wel leuk, niet vreselijk zwaar (veeeeeeel te mooi weer) of lang (115 kms) maar misschien juist daarom wel leuk.
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

KLOPT

dat was ik , vermoede wel dat jullie die kant op gingen
relaxed dagje van gemaakt
rustig in het zonnetje heen en weer gereden
ritje gedaan terrasje gepakt
alleen wat fris 's morgens
have BIG fun

D.F.M.T.
Gast

BIG88 schreef:en hoe was 't vandaag bij de gezelligste brabo's van nederland?
Gezellie; nog een transalp zeer onbedoeld zien vliegen (moet jou bekend voorkomen :wink: ). Gelukkig kon ook hij de route vervolgen en achteraf er om lachen.
BIG88 schreef: ik heb vandaag de grathem rit gereden en was de enige BIG
dat moet volgend jaar beter kunnen
Tsja, Oene had motorpech en Basgort die bij ons in opleiding zou zijn de 12e had ook motorpech na een botsing op de snelweg met een vierwieler.

Basgort heeft zich meteen ingeschreven voor de 31e oktober en als ie geslaagd is nemen we hem zeker mee naar Grathem 2005. In de tussentijd proberen we nog wat meer biggen in opleiding te krijgen zodat jij (en oene) volgend jaar zeker niet meer alleen rond hoeft te hobbelen.

Maar ik mis ook "Oscar the cowman 2003" ?

Je moet 26 september de Biggers maar eens proberen warm te maken voor het zand want anders word het een uitstervend ras :cry:

LEO
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

heeft hij mijn afstands record "vliegen los van je motor"gebroken ?
ik zat geloof ik op 10 m maar eigenlijk kan ik mij de vlucht niet herinneren :?
have BIG fun

D.F.M.T.
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

De Neus schreef:
BIG88 schreef:en hoe was 't vandaag bij de gezelligste brabo's van nederland?
Gezellie; nog een transalp zeer onbedoeld zien vliegen (moet jou bekend voorkomen :wink: ). Gelukkig kon ook hij de route vervolgen en achteraf er om lachen.
BIG88 schreef: ik heb vandaag de grathem rit gereden en was de enige BIG
dat moet volgend jaar beter kunnen
Tsja, Oene had motorpech en Basgort die bij ons in opleiding zou zijn de 12e had ook motorpech na een botsing op de snelweg met een vierwieler.

Basgort heeft zich meteen ingeschreven voor de 31e oktober en als ie geslaagd is nemen we hem zeker mee naar Grathem 2005. In de tussentijd proberen we nog wat meer biggen in opleiding te krijgen zodat jij (en oene) volgend jaar zeker niet meer alleen rond hoeft te hobbelen.

Maar ik mis ook "Oscar the cowman 2003" ?

Je moet 26 september de Biggers maar eens proberen warm te maken voor het zand want anders word het een uitstervend ras :cry:

LEO
Als ik geslaagd uit de opleiding kom heb ik wel zin in nog een tripje en ik ben het eens met het streven om meer Bigs in opleiding te doen.

Mijn motor staat nu bij de dealer en ik hoop dat hij klaar is voor de 26ste :roll:

Ik krijg dan ook gelijk nieuw rubber (ContiEscape). Beetje off topic, maar heeft iemand ervaring met deze banden? Het zijn meer on road dan off road banden. Wil mijn slipper op de snelweg eigenlijk wel voorkomen.

Groeten,
Bas
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
Gast

BasGort schreef:...Ik krijg dan ook gelijk nieuw rubber (Conti Escape).... ..
Had je die er niet een weekje of 2 eerder op kunnen leggen :lol:

ff serieus: ik heb er nooit van gehoord.
zoek even met "zoeken" op dit forum.

LEO
Gast

BIG88 schreef:heeft hij mijn afstands record "vliegen los van je motor"gebroken ?
Nee, deze enerverende vlucht was gelukkig binnen 2 meter afgelopen anders hadden we moeten dreggen naar een motor en bijbehorende berijder.

LEO
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

De Neus schreef:
BasGort schreef:...Ik krijg dan ook gelijk nieuw rubber (Conti Escape).... ..
Had je die er niet een weekje of 2 eerder op kunnen leggen :lol:

ff serieus: ik heb er nooit van gehoord.
zoek even met "zoeken" op dit forum.

LEO
Dat had ik natuurlijk al gedaan....

Nog niet zolang ervaring met de Big, maar dit soort forum gebruiken ze ook bij het DucatiClubNederland forum.

Hierbij een plaatje van de Conti Escape:
Afbeelding
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Die Conti's zien er wel heel erg on-road uit. Beetje hard zand zal nog wel lukken, bagger niet.
Gast

hoi Bas,

De band lijkt voor mijn gevoel een beetje op de T66 van Michelin.

In de groep van 12 septemer jl. zaten twee rijders met die band en ik sluit ik me volledig aan bij de mening van Oene na die rit.

LEO
GS GJ
Berichten: 53
Lid geworden op: za dec 20, 2003 23:39
Locatie: A'foort
Contacteer:

De Michelin T66 is idd een waardeloze offroad band. Zelfs op nat asfalt zit 'ie al vrij snel aan zijn grens. Niet mee het zand in gaan :!:

Die Conti Escape heeft wel wat meer profiel, maar of je er in het terrein heel veel plezier van zal hebben........ :roll:


GS GJ 8)
Een GS is pas een GS als 'ie smerig is!
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

GS GJ schreef:De Michelin T66 is idd een waardeloze offroad band. Zelfs op nat asfalt zit 'ie al vrij snel aan zijn grens. Niet mee het zand in gaan :!:

Die Conti Escape heeft wel wat meer profiel, maar of je er in het terrein heel veel plezier van zal hebben........ :roll:


GS GJ 8)
Niet off-road, op nat asfalt of in t zand ..... is t geen zwemband??? :lol:
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
GS GJ
Berichten: 53
Lid geworden op: za dec 20, 2003 23:39
Locatie: A'foort
Contacteer:

Nah, zellufs daar istie ongeschikt voor. Geen cent aan uitgeven :twisted:


GS GJ :)
Een GS is pas een GS als 'ie smerig is!
Plaats reactie