Specificatie gevraagt KTM GS 350 LC4

Deel jouw ervaringen met motoren en aanverwante artikelen.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Kokkie

Allereerst zal ik mijzelf effe voorstellen, dat staat wel netjes bij je eerste post :D

Ik ben Kokkie en ben een Supersport liefhebber, maar ook een grote fan van supermotards.

Nu ben ik begonnen met een beetje te gaan stunten op m'n Honda SP1, waar het niet echt een motor voor is, power genoeg maar hij is er niet voor gebouwd.

Nu kan ik een KTM GS 350 LC4 kopen uit 1994 voor 2350 euro, is dit duur, en een goede keus, want ik wil wel een beetje makkellijk wheely's maken,en andere grappen mee uithalen, en zit er genoeg koppel in :?:

Nu is mijn vraag of er iemand op het forum zit die mij kan helpen aan wat meer gegevens van die KTM.

Alvast bedankt Kokkie :P
Ik hou van lekker flammen
Jo VdB

a) ik vind dit nogal vrij duur voor zo'n oude moto (ook al heb ik hem niet gezien en weet ik niks van de vorige bezitter)

b) voor te "stunten" is een 350 aan de zwakke kant (het kan wel natuurlijk, en zeker als er een korte overbrenging op zit...)

c) ik dacht niet dat de '94 modellen al een balansas hadden

d) die "oude" LC4's zijn in het algemeen minder betrouwbaar

Jo VdB
Kokkie

Jo VdB schreef:a) ik vind dit nogal vrij duur voor zo'n oude moto (ook al heb ik hem niet gezien en weet ik niks van de vorige bezitter)

b) voor te "stunten" is een 350 aan de zwakke kant (het kan wel natuurlijk, en zeker als er een korte overbrenging op zit...)

c) ik dacht niet dat de '94 modellen al een balansas hadden

d) die "oude" LC4's zijn in het algemeen minder betrouwbaar

Jo VdB
Beste Jo de motor ziet er op het eerste oog goed uit er zitten kappen op van het 97 model, maare je kan helaas niet in de motor kijken :shock:

Een balansas, is dat waar ik op moet letten of die dat heeft, ik ben nogal een onbekend met motor techniek :?

Vanaf welk jaar zijn de LC4's betrouwbaar, of om in kokstermen te praten, wat is een goed jaar :?:
Ik hou van lekker flammen
Joop

Nu kan ik een KTM GS 350 LC4 kopen uit 1994 voor 2350 euro, is dit duur, en een goede keus, want ik wil wel een beetje makkellijk wheely's maken,en andere grappen mee uithalen, en zit er genoeg koppel in :?:

Nu is mijn vraag of er iemand op het forum zit die mij kan helpen aan wat meer gegevens van die KTM.
Voor wheeleys etc. kun je beter een 600/620 LC 4 kopen. De oudere LC4 zijn voorzover ik weet best wel van goede kwaliteit.
Plaats reactie