22 september: enduro opstapmiddag in Harfsen

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
henkzelf
Contacteer:

22 september: PGDE Enduro opstap middag in Harfsen. Maak nu kennis met enduro onder deskundige begeleiding. Deelname met eigen motor op afgesloten terrein, kenteken niet verplicht. (Jeugdige) belangstellenden vooraf aanmelden via sport@knmv.nl of tel: (026) 35 28 515. Op dezelfde lokatie presenteert de Promotie Groep Dutch Enduro de 60 aangesloten sponsors. Enkele van hen zullen de nieuwste enduro motoren showen.
henkzelf
Contacteer:

En .... iedereen nog op vakantie of hebben er zich al een aantal van jullie aangemeld? het wordt een leuk evenement waarbij je in principe begeleid wordt door nederlandse enduro toppers / rijders uit de zesdaagse selectie ... dus kom op (jeugdige) crossers, nu aanmelden!!
huskie

Henk, ik voel me nog jeugdig. Mag ik dan ook komen?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
henkzelf
Contacteer:

huskie, iemand met 1335 posts heeft waarschijnlijk teveel ervaring en hoort dus niet tot de doelgroep maar je hebt vast wel een neefje en dan breng je die gewoon naar Harfsen :lol:
huskie

Henk, laat je niet misleiden door het aantal ,Ik ben nog een groentje wat het aantal rijuren betreft op een motor.
Maar oke, ik zal eens om me heen informeren. Want al die crossertjes van 18 en ouder zijn pontentiele enduroristen. Er rijden er hier zat rond(amsterdam havengebied). Ik doe m'n best.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Noppy

Ik ben al tamelijk oud en versleten...

...maar toch een groen opstappertje;-)

Mag ik dan ook meedoen met mijn voor de woestijn geprepareerde gele gevaar?

Vertel eens wat meer over wat voor soort onderdelen/hindernissen er aanwezig zijn, de lengte van het parcours, wordt er echt instructie gegeven of slechts een beetje begeleiding?

Indien je wat meer details hebt dan kan ik wellicht wat meer mensen optrommelen!

By the way, goed initiatief...

Noppy
:toost:
dideroni

reeds aangemeld! Tot dan.
henkzelf
Contacteer:

noppy en anderen,
* als je voor zaterdag belt, kun je nog inschrijven!!!
* het parcours is kort maar er wordt echt instructie gegeven en misschien zelfs een paar geklokte rondjes gereden op ongeveer de crossbaan, maar die is in harfsen wel gevarieerd hoor en een paar uitstapkes zitten er zeker bij
* daarbij wordt het gedoe rond de keuring uitgelegd en en alles wat je tegen komt bij een enduro zoals vlaggen en klokken en tankstops. Dat wordt ook rijdend ervaren in een mini enduro met een voorrijder.
DUS NU INSCHRIJVEN IS GOED VOOR EEN MOOIE ERVARING EN GRATIS EN GEEN KENTEKEN NODIG.
Plaats reactie