Wie gaan er nog meer meedoen met de allroadrit in Grathem?
Ik zoek nog "reis"genoten.
Allroad rit Grathem
Moderator: ghulst
Ik heb het inderdaad wel op de planning staan
Rij waarschijnlijk wel via de A9, haken er wat meer aan!
Rij waarschijnlijk wel via de A9, haken er wat meer aan!
Ik kom ook, samen met Theo....afhankelijk van het weer met de motor, vanuit De Meern ... anders met de kar, ook uit de Meern.
A27 en dan de A2 geloof ik
A27 en dan de A2 geloof ik
Ik raak de weg een beetje kwijt in m'n all/off-road agenda, dat van de A9 is een week later, dus heb ik nog geen afspraak staan om vanuit Lisse te vertrekken. Wordt geloof ik wel vroeg weg
9 uur
Op 12 september a.s. wordt in het Midden-Limburgse landschap de (6e )
All Road Toer verreden .
De toer zal zoals reeds bekend een rally-achtig tintje hebben, omdat de route voor 70% over ( voor openbaar verkeer toegangelijke ) onverharde wegen voert en het roadbook vlgs het bolletje-pijltje systeem is opgezet ( denk aan roadbookhouder ! ) lengte route ong. 150 km, inschrijfgeld Euro 12,-- max aantal deelnemers; 100.
Start te Kelpen-Oler ( Nabij Weert ) vanaf 09.00 uur, aanmelden of info aanvragen bij
J. Tullemans tel. 0475- 452872 ( s’avonds ) of via e-mail info@multihuur.nl
Startadres; Cafe-restaurant de Molshoof, Rijksweg zuid 3 te Kelpen_Oler
Gelegen aan de afslag A2 ( rijksweg no. N68 ).
Paar plaatjes (geen spannende, genomen door een vetvlek ) op www.erwindob.net
Even wat fotootjes van de pechgevallen, en het kaartje met onze gereden route...
Teneré met lekke voorband, zonder spullen. Dus die hebben we maar even geholpen.
Toen een lekke achterband bij onze Transalp meerijder... Spijketje van een mm of 6 lang, met het puntje net door de buitenband.
Meindert was ervan overtuigd dat je een band met de bandelichter er weer om moet leggen (zo komt hij er toch ook af??) Gelukkig geen nieuw lek gemaakt..
Jeroen, die vertwijfeld aan zijn hoofd krapt, gebroken koppelingskabel (moet je een noodkabetje ook geen 3000 km laten zitten!!) Gelukkig had hij een originele Honda kabel bij zich, alsof hij wist dat het ging gebeuren.
Gereedschap maar weer uitpakken....
Roos die de ANWB nodig had, kompleet uitgelopen achterwiellagers.....
Teneré met lekke voorband, zonder spullen. Dus die hebben we maar even geholpen.
Toen een lekke achterband bij onze Transalp meerijder... Spijketje van een mm of 6 lang, met het puntje net door de buitenband.
Meindert was ervan overtuigd dat je een band met de bandelichter er weer om moet leggen (zo komt hij er toch ook af??) Gelukkig geen nieuw lek gemaakt..
Jeroen, die vertwijfeld aan zijn hoofd krapt, gebroken koppelingskabel (moet je een noodkabetje ook geen 3000 km laten zitten!!) Gelukkig had hij een originele Honda kabel bij zich, alsof hij wist dat het ging gebeuren.
Gereedschap maar weer uitpakken....
Roos die de ANWB nodig had, kompleet uitgelopen achterwiellagers.....