Dat rinkelend geluid dat ik een uurtje voordien hoorde bleek dus niet veroorzaakt door over een stukje glas of metaal te rijden, maar was helaas wel mijn kickstarter die eraf donderde. Ik ben dus niet meer teruggereden (geen idee meer waar dat was).
Het blijkt redelijk vermoeiend om de motor in gang te lopen (en niet echt doenbaar op het terrein) vandaar, nieuwe kick gezocht.
Normaliter zal ik hem morgen wel gewoon bestellen bij de dealer, maar misschien heeft iemand van jullie nog een exemplaartje liggen in de garage die niet gebruikt wordt?
(Mijn KDX-je is model 2002)
Helen
Gezocht: kick voor KDX200
Moderator: ghulst
Ik durf het bijna niet zeggen. 150,50 EUR...tim tt schreef:hoeveel kost dat dan zo een nieuwe kick
Ik weet het, iedereen zegt dat er goedkopere piraatversies op de markt zijn, maar passen die dan wel altijd, en wanneer zijn die binnen, enz. Ik wou dit weekend zeker terug rijden, en had schrik dat een piraatversie niet op tijd binnen ging zijn en misschien niet ging passen en zo.
En eigenlijk had ik me verwacht aan 75 EUR en niet aan 150. Als ik dat had geweten, had ik wel nog wat langer naar een alternatief gezocht...
Tja, ik ben een newbee en moet nog veel leren.
Het schijnt dat KTM-stukken veel goedkoper zijn dan de japanse merken. Mijn volgend motooke wordt misschien dan toch oranje...
Beter een slecht karakter dan geen karakter
dat is wel overdreven duur vind ik
kameraad had pas een nieuwe kick gezet op een oude suzuki rm 80 en dei koste al 40 euro ik dacht dat dat duur was maar als je kijkt naar jouw kick zo duur
kameraad had pas een nieuwe kick gezet op een oude suzuki rm 80 en dei koste al 40 euro ik dacht dat dat duur was maar als je kijkt naar jouw kick zo duur
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering