hoe hard?

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
TH

hallo

ik heb een honda cr 250 uit 1991
nu zou ik graag weten hoe hard die ongeveer gaat.
want ik het daar egt geen idee van.
er zijn er die zeggen 160 :? :? dat geloof ik dus egt niet
voor zo ver ik weet is de moter helemaal orgineel
weet er dan iemand hoe hard die ongeveer zou moten gaan?

alvast bedankt
Rudy
Contacteer:

Met normale crosstandwielen lopen bijna alle crossers rond de 100/110 km/h.
Theoretiche top is hoger hoorde dat ze bij strandraces met getunde crossmotoren (250cc wel een 200 haalden)
Arnaud
Contacteer:

Even "off-topic": Prima nieuwe leus heb je, Rudy 'Yamaha blauw past bij jou'!
BLUE RULEZZZZZZ

Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
speedphreax

Rudy schreef:Met normale crosstandwielen lopen bijna alle crossers rond de 100/110 km/h.
Theoretiche top is hoger hoorde dat ze bij strandraces met getunde crossmotoren (250cc wel een 200 haalden)
Tsja.. strandraces... Toch jammer dat dat niet meer mag.
Gast

speedphreax schreef:
Rudy schreef:Met normale crosstandwielen lopen bijna alle crossers rond de 100/110 km/h.
Tsja.. strandraces... Toch jammer dat dat niet meer mag.
gebeurt nog wel hoor hetzij dat het niet meer op scheveningen is
Gast

gewoon even met de auto er achter gaan hangen. Ik denk dat het bij 120 echt wel gedaan is.

F-K
Gast

Koop een fietsenteller zet hem erop en knallen maar.
TH

Anonymous schreef:Koop een fietsenteller zet hem erop en knallen maar.
hallo "gast"

denk je egt dat die boven die hondart nog tellen, en anders klopt der nix meer van hoor een normale fiets fiets je tog nooit boven de 40 dus dan zal die het boven die honder egt niet doen hoor
Ger

TH schreef:
hallo "gast"

denk je egt dat die boven die hondart nog tellen, en anders klopt der nix meer van hoor een normale fiets fiets je tog nooit boven de 40 dus dan zal die het boven die honder egt niet doen hoor
I ben niet 'gast', maar jahoor, de meesten gaan tot 300km. Een vriend van me heeft er altijd een reserve op z'n gsx1100R, aangezien de orginele teller nogal eens kapot gaat. Op m'n yz400f heb ik zelf al 125 km/h zien staan, wat aardig kan kloppen aangezien ik met het verkeer meereed op de snelweg.
Gast

TH schreef:
hallo "gast"

mijne gaat wel tot de 199.
TH

Anonymous schreef:
TH schreef:
hallo "gast"

mijne gaat wel tot de 199.
oh sorry dan

maar die wat hier hebben gaan maar tot 99

een derde getal kan niet
dat staat erop tenminste

en een kameraad van mij heeft dat ook en diet stopt bij 70
pantah81

Goedkope fietscomputers kunnen idd geen hoge snelheden aan, maar bijv een Sigma 500 gaat zeker al tot 200km/h :wink:
jofa
Contacteer:

Sterker nog.. mijn cat eye gaat tot 299 km/u... kosten; €18,95 bij de Halfords en heeft zo'n beetje alles wat je er maar op wil hebben, d.w.z. dagteller, hoogst gereden snelheid, stopwatch (begint te tellen op het moment dat je gaat rijden en stopt als je stilstaat), totaal gereden kilometers, gemiddelde snelheid en een klok. Tis overigens wel een beetje prutsen om hem op een fatrsoenlijke manier op je motor te bouwen want die fietscomputers zijn gemaakt op de voorvork van een fiets, en die zijn een stuk korter dan de voorvork van een crosser maar dat kabeltje kan je zonder problemen verlengen (wel de verbindingen even goed waterdicht maken uiteraard).

ps. ik heb hem al op 180km/u zien staan :twisted:
Plaats reactie