zou het niet goed zijn om 1 licentie in het leven te roepen voor zowel enduro als off-road ?
Voordeel; meer deelnemers bij enduro's
Nadeel; meer "toeristen" die de endurorijders in de weg rijden
1 licentie voor enduro/off-road
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 460
- Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
- Locatie: Tussen de olde wieven !
Ik denk dat het in de weg rijden een groot probleem gaat worden.
De sfeer zal hierdoor wel aangetast worden, hetgeen nu soms met off-road ritjes ook al is als er een snelle jongen de "treuzelaars"voorbij wil.
Als je 1 licentie aanhoudt krijg je hetzelfde.
Zal voor beide partijen irritaties opwekken.
Gister in Harfsen ook al de nodige klaagzangen gehoord van nationaal rijders (...die eendagrijders reden weer voor me en ik kon er niet langs).
De tolerantie en het gedogen van een mindere rijder is toch wel een item .
Iedereen heeft natuurlijk z'n recht om zo'n zaterdag lekker rond te rijden alleen voor de een is het ontspanning en voor de ander (voor wie het ook ontspanning zou moeten zijn) is het kwestie van hoe wordt ik kampioen of heb ik het gevoel dat ik dat wordt
Die jongens rijden het hele jaar voor de punten en dan ligt het toch wel wat anders, daar moeten we toch wel bij stil staan.
Eendaglicenties rijden een enkele keer voor de fun en de punten spelen dan een ondergeschikte rol (anders zouden ze wel in een klasse gaan rijden)
Voor beiden is wat te zeggen natuurlijk.
Als ik als eendaglicentiehouder rijd wil ik lekker rondtuffen (met mijn eigen wereld tijden) maar is voor die toppers een doorn in het oog, kan ik me wel wat bij voorstellen vooral als er geen mogelijkheid tot passeren is (in kruip door sluip door bijvoorbeeld).
Als ik een topper zou zijn (ja ZOU zijn) denk ik ook wel dat ik me op sommige momenten zou storen aan "slakken".
Kijk en hier hebben we de off-road ritjes voor, ieder rijdt in z'n eigen wereld en rijdt niemand in de weg.
MAAR: Hoe lang blijven de off-road ritjes nog bestaan???
Als het verdwijnt of wordt opgeslokt door de KNMV dan zullen we er toch an moeten met z'n allen.
Tot die tijd zeg ik voorlopig NEE niet 1 licentie
De sfeer zal hierdoor wel aangetast worden, hetgeen nu soms met off-road ritjes ook al is als er een snelle jongen de "treuzelaars"voorbij wil.
Als je 1 licentie aanhoudt krijg je hetzelfde.
Zal voor beide partijen irritaties opwekken.
Gister in Harfsen ook al de nodige klaagzangen gehoord van nationaal rijders (...die eendagrijders reden weer voor me en ik kon er niet langs).
De tolerantie en het gedogen van een mindere rijder is toch wel een item .
Iedereen heeft natuurlijk z'n recht om zo'n zaterdag lekker rond te rijden alleen voor de een is het ontspanning en voor de ander (voor wie het ook ontspanning zou moeten zijn) is het kwestie van hoe wordt ik kampioen of heb ik het gevoel dat ik dat wordt
Die jongens rijden het hele jaar voor de punten en dan ligt het toch wel wat anders, daar moeten we toch wel bij stil staan.
Eendaglicenties rijden een enkele keer voor de fun en de punten spelen dan een ondergeschikte rol (anders zouden ze wel in een klasse gaan rijden)
Voor beiden is wat te zeggen natuurlijk.
Als ik als eendaglicentiehouder rijd wil ik lekker rondtuffen (met mijn eigen wereld tijden) maar is voor die toppers een doorn in het oog, kan ik me wel wat bij voorstellen vooral als er geen mogelijkheid tot passeren is (in kruip door sluip door bijvoorbeeld).
Als ik een topper zou zijn (ja ZOU zijn) denk ik ook wel dat ik me op sommige momenten zou storen aan "slakken".
Kijk en hier hebben we de off-road ritjes voor, ieder rijdt in z'n eigen wereld en rijdt niemand in de weg.
MAAR: Hoe lang blijven de off-road ritjes nog bestaan???
Als het verdwijnt of wordt opgeslokt door de KNMV dan zullen we er toch an moeten met z'n allen.
Tot die tijd zeg ik voorlopig NEE niet 1 licentie
Laatst gewijzigd door Hein van Buuren op di nov 19, 2002 00:32, 1 keer totaal gewijzigd.