SBS 6 begint met Motocross uitzendingen. 28-07
Zaterdag 31 juli a.s. word door SBS 6 het programma Motorsport magazine uitgezonden tussen 15.45uur en 16.15uur.. Dit programma bevat alleen maar motorcross, met bijvoorbeeld de ONK'S, zoals die van Gemert en de Superfinale. Voor het commentaar is een oude bekende van stal gehaald, namelijk Jan de Rooy. Voor nog meer motorcross op televisie in de maand augustus iedere zaterdag tussen 15.45uur en 16.15uur.
http://www.motocrossplanet.nl
SBS 6 begint met Motocross uitzendingen.
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Wat gaan we nou krijgen, motocross op de Nederlandse buis ?
Dat ik dat nog mag meemaken in dit leven
Ik wist niet dat het zo commercieel aantrekkelijk was voor de commercielen
Dat ik dat nog mag meemaken in dit leven
Ik wist niet dat het zo commercieel aantrekkelijk was voor de commercielen
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
En gelukkig dan toch weer eens wat motocross-beelden op de Nederlandse buis, alleen....................dat commentaar.
Hij wordt echt oud, die Jan de Rooij (gele vlaggen alleen als er meerdere rijders op hun muil zijn gegaan ?????????, en nog meer van die onzin-opmerkingen)
Hij wordt echt oud, die Jan de Rooij (gele vlaggen alleen als er meerdere rijders op hun muil zijn gegaan ?????????, en nog meer van die onzin-opmerkingen)
-
- Contacteer:
Ik vond het best een aardig stuk , jammer dat die werdstrijd zo oud was (maart was gemert geloof ik..) maargoed eindelijk wel een keer wat boeiends op tv
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Jan De Rooy, die trucker, die is toch niet te verstaan? Als hij met zijn truck in de woestijn is gestrand met pech probeer ik altijd middels de beelden te herleiden wat er stuk is...
Dat is wel een andere Jan de RooyAnonymous schreef:Jan De Rooy, die trucker, die is toch niet te verstaan? Als hij met zijn truck in de woestijn is gestrand met pech probeer ik altijd middels de beelden te herleiden wat er stuk is...
Klopt, dit is de Jan de Rooij die jarenlang commentator is geweest (of tie het nog doet weet ik FF niet) bij De TieT'n van AssenJoop schreef:Dat is wel een andere Jan de RooyAnonymous schreef:Jan De Rooy, die trucker, die is toch niet te verstaan? Als hij met zijn truck in de woestijn is gestrand met pech probeer ik altijd middels de beelden te herleiden wat er stuk is...
En ook organisator van diverse motorbeurzen trouwens.
De Jan de Rooij van de Paris-Dakar truukjes komt ergens uit de kanten van Eindhoven (Son of zo) en is daarom iets minder gemakkelijk te verstaan als de presentator die uit Breda komt waar de mensen een stuk beter te verstaan zijn