Op de vraag boven dit topic moet ik sinds zondag volmondig JA

antwoorden. In Riemst een ritje gestart met mijn waalse copain Roland en op 1km van middagpauze blijft hij in een diepe straat met zijn stuur achter een struik hangen : tegen 60/70 km/uur tegen de grond : onderarm gebroken en zijn duim : 4 weken gips en nog een paar weken rustigaan doen.
Na Roland terug naar huis geholpen te hebben : opnieuw een toertje met een man of 8 en dan naar "de berg" om wat te spelen. De normale toegangsweg is een redelijke vijver, dus ik rijd een beetje door en draai dan af naar links, maar .... Degene die achter mij rijdt kijkt opzij naar de berg en niet naar mij... Hij rijdt dwars op mij in en daar liggen we op die brede silexpiste. Overal doet het pijn, na een tijdje kan ik dan toch opstaan en blijkt de lichamelijke schade toch nog mee te vallen, alleen mijn rechterelleboog moet gehecht worden. Maar s'avonds als de stramheid zich laat voelen kunnen alleen pijnstillers helpen. Mijn linkerbeen heeft vol het wiel gekregen en mijn voet heeft het schakelpdeaaltje "over het punt" naar voor door het zijdeksel geduwd. Verder doen beide bovenbenen verschrikkelijk pijn alsook mijn elleboog en mijn verstuikte linkerduim. Ook mijn nek heeft een slag gehad. Nu 2 dagen verder heb ik het ergste gehad : morgen opnieuw aan het werk.
Maar al bij al valt het dus mee, want het had veel erger kunnen zijn. Die beschermende kledij heeft zijn werk prima gedaan. Blijft natuurlijk nog de materiële pijn : carterdeksel gescheurd, schakelpedaaltje vervangen, ring rond waterdarm vd radiateur uitgescheurd, gespen uit de laarzen gescheurd (niet te herstellen) en mijn half jaar oude No Fear broek naar de knoppen

Maar volgende zondag proberen we gewoon opnieuw