CR250 naar --> SM CR250

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
..::Rico::..
Berichten: 140
Lid geworden op: wo jan 14, 2004 11:09
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Hallo allen,

Ik wil mijn crosser om gaan bouwen naar SM voor mijn 18e (motorrijbewijs).Ik wil dan 't volgende:

-voor + achter licht
-sm velgen + banden
-ander voorspatbordje
-kenteken + verzekering
-handkappen

..Is dit allemaal mogelijk .. ?? en wat zal 't zo'n beetje gaan kosten denken jullie?

Mvg Rico
Go BIG or go home ...
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

bel jos v. vugt even die kan je het allemaal precies vertellen.
040 2624024
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Gast

Heeft hij een eigen zaak?Handeld hij in SM spullen?Vetel me meer ...
..::Rico::..
Berichten: 140
Lid geworden op: wo jan 14, 2004 11:09
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Anonymous schreef:Heeft hij een eigen zaak?Handeld hij in SM spullen?Vetel me meer ...
Was mijn actie, vergeten in te loggen :?
Go BIG or go home ...
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Hij bouwt crossmotoren voor iedereen die het wil om naar gekentekende motoren.
Hij verzorgt alles voor je als je wilt.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Vergeet trouwens niet dat het je een aardig bedrag aan bpm kost wat je over een normale crosser niet betaal.....
En dat betaal je dus over de nieuwprijs :lol: ..........

Ps: waarom een sm? ,asfalt is voor watjes :wink:
the rednas
Berichten: 147
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 22:57
Locatie: dr350

ik raad het iig niet aan met de volgende redenen:

wat rudy zegt betaal je veel geld bpm over de nieuwprijs waardoor het naar mijn mening zonde is om een wat oudere motor om te bouwen voor een kenteken.

dan zit je nog met het probleem wat klein rijbewijs heet, oftewel je motor moet afgevoerd worden(ook al is het maar tijdelijk hij moet wel als 25kW in de papieren staan)

bovendien vind ik persoonlijk een tweetakt minder geschikt voor SM-ombouw vanwege t onderhoud, het zeer nerveuze rijkarakter,verbruik,niet remmen op de motor, en dat je altijd bij de pomp staat te moeilijken met olie,hoewel dat niet een reuze probleem is maar alles bij elkaar zou ik dus eerder een viertakt enduro motor aanraden dus met kenteken dat rijd veeeel beter op de weg als zown tweetakt en is veel goedkoper want met het ombouwen naar sm ben je al een hele smak geld kwijt, maar dan komt het invoeren van de motor en het keuren etc er nog eens bij.....dus zoek dan gewoon een bijvoorbeeld xr400/xr600 welke al omgebouwd is naar supermotard(genoeg te vinden op bv. marktplaats voor redelijke prijzen), heb je naar mijn mening een veel betere motor aan voor jouw wensen.

t enige wat je dan ff moet doen is of een officiele afvoerset voor 25kW monteren of hem zelf even tijdelijk afvoeren of laten afvoeren en dan een vermogensuitdraai laten maken bij bijvoorbeeld dynoyet, met deze vermogensuitdraai kun je hem bij sommige verzekeringsmaatschappijen ook als 25kW verzekeren.
Plaats reactie