Ik ben ook een beetje verliefd op de technische hoogstandjes van VOR, Husaberg en Vertemati. Nu weet ik een betaalbare VOR503 Enduro te staan van modeljaar 2000 (kenteken begin 2001). Iemand hier ervaring mee?
Hoe onverstandig is dit?
Maurice
VOR !!!!
Moderator: ghulst
OKEE Okeee !!! ik heb even jullie advies en voor en nadelen van diverse merken aan gehoord.. en heb mezelf een Husaberg550 kado gedaan enne.. me KTMetje hou ik er lekker bij !!!
De KTM / HusaBerg RidDer HeEft GesProKeN !!
De KTM / HusaBerg RidDer HeEft GesProKeN !!
4 strokes only !!
Heee Joebar,
gefeliciflapstaart
Ik vind het een mooie keuze.
Is ie nieuw / overjarig etc.
Even wat meer vertellen, hoor. Enne heb je er vandaag mee gereden?
Nogmaals van harte
gefeliciflapstaart
Ik vind het een mooie keuze.
Is ie nieuw / overjarig etc.
Even wat meer vertellen, hoor. Enne heb je er vandaag mee gereden?
Nogmaals van harte
Jaaaa gefeliciteerd Joebar.
Welk jaar etc
Trouwens je moet nu wel regelmatig www.husaberg.org bezoeken, hoor.
Goeie site voor husaberg eigenaren.
Welk jaar etc
Trouwens je moet nu wel regelmatig www.husaberg.org bezoeken, hoor.
Goeie site voor husaberg eigenaren.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
HeY TuareQ !!! laten we niet op de feiten VOR uit lopen , geen oude noppen weggooien VOR je nieuwe hebt toch?.. ik ben afgelopen dagen wezen shoppen .. en kwam thuis met een verse HusabeLg ... ja ja uit belgie maareh .. omdat Husaberg een onderdeel van KTM is gaan de gezellige KTM daagies gewoon door hoor ..maareh .. DAN MOET IK WEL EERST EVEN UIT HET GIPS HEH !!!!tuareq schreef:he, joe bar wat dacht je van VOR-huid ridder ook leuk en hoe zit het met die altijd zo gezellige KTM dagen , kom je dan ook niet VOR uit.
4 strokes only !!
He' Joebar,
Heb je die husa van Timmermans in Belgie gekocht ?
Dat is toch een crosser zonder kenteken ?
Is je KTM ook zonder kenteken ? Ik dacht dat die met kenteken was.
Heb je die husa van Timmermans in Belgie gekocht ?
Dat is toch een crosser zonder kenteken ?
Is je KTM ook zonder kenteken ? Ik dacht dat die met kenteken was.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
volgens mij heb ik die op marktplaats zien staan en jij had er op geboden ?
Als je hem voor je geboden prijs hebt gekocht dan heb je het heel goed gedaan.
Als je hem voor je geboden prijs hebt gekocht dan heb je het heel goed gedaan.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
JoeB., nu ik zo'n 5 jaar een beetje serieuzer ben met offroad/crosser motoren, heb ik voor mezelf besloten om een 2e hands motor als voorzorg uit elkaar te halen. Hoe denk jij daarover?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
bij een tweetakt motor is dat goed te doen .. bijvoorbeeld: de cilinder bekijken aan de binnen zijde is vrij makkelijk .. de Cyl kop eraf en klaar.. bij een viertakt is dat meer werk , wel doe ik meteen de olie vervangen (ook al zegt de verkoper dat dat nieuw is) en de filters.. je kan aan de olie al zien hoe ofdat het motorblokje is ... de motor start perfect en maakt al helemaal geen bijgeluiden of rook ( werd ik zelfs beetje argwaanend van)
ik denk dat ik er eerst eens flink mee tekeer ga op de crossbaan hier achter , en dan pas kan stellen ofdat de motor goed is...
in principe ben ik het dus met je eens Husk .. het beste is om de motor na aankoop (t allerliefst er voor) uit elkaar te halen , maar gezien t feit dat de machine er zeer gelikt uitziet en de prijs heel gunstig was, neem ik het risico wel , wel heb ik de koppelings kant van het carter eraf gehad en het standaard uitlaat sysyteen vervangen door de FP met titanium voorpijpies, zoals ik zei .. alles ziet er als nieuw uit ...
ik denk dat ik er eerst eens flink mee tekeer ga op de crossbaan hier achter , en dan pas kan stellen ofdat de motor goed is...
in principe ben ik het dus met je eens Husk .. het beste is om de motor na aankoop (t allerliefst er voor) uit elkaar te halen , maar gezien t feit dat de machine er zeer gelikt uitziet en de prijs heel gunstig was, neem ik het risico wel , wel heb ik de koppelings kant van het carter eraf gehad en het standaard uitlaat sysyteen vervangen door de FP met titanium voorpijpies, zoals ik zei .. alles ziet er als nieuw uit ...
4 strokes only !!