Hoi allemaal,
een weekje geleden 5 dagen in zuid frankrijk wezen offroad rijden.
De piccies komen, hopelijk, via Rudy tot ons(als hij al niet aan het stappen is nu) en vertellen wellicht meer over hoe het was.
Maar om vast vooruit te lopen: het was voortreffelijk.
Schitterend weer, fabelachtige paden en paadjes met een hoge thrillseeker factor. Hoogte verschillen om vlinders van in je buik te krijgen en vergezichten om van te watertanden.
Maar gelukkig ben ik ook weer terug om snel weer van het havengebied te gaan genieten.
De gps heeft ons weer meer dan goed geholpen en de fransen die we tegen kwamen waren meer dan vriendelijk.
Ondanks dat ze die avond verloren hadden van Griekenland. ha ha ha.
Spreek jullie weer gauw, au revoir
ps: een 125cc crossertje(beetje aangepaste overbrenging) is meer dan genoeg voor deze streek.
La douce france
Moderator: ghulst
Dus daar zat je
We hadden je al gemist als de topposter op ons noppenforum
We hadden je al gemist als de topposter op ons noppenforum
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Contacteer:
Ik heb geen foto's gekregen volgens mij , mail ze maar naar rudy@2stroke-tuning.nl
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Hoi Rudy, ik kreeg een mail dat het bestand te groot was, of zoiets.
Ik zal even je andere adres proberen, en anders ga ik ze verkleinen(als me dat lukt, )
tot later
edit.........
Rudy, gigantisch bedankt weer.
Bij de foto's horen de volgende onderschriften.
foto 1: een bergweg van grind, lekker breed en redelijk vlak, waar het ontzettend leuk driften door de bochten was. We kwamen op deze weg, nadat we kilometers lang een GR (grand randonnee) gevolgd hadden die vrij extreem was, maar goed te doen. Deze weg gebruikte we om weer wat op krachten te komen, een soort supermotard rijden. Heerlijk!
foto 2:een hoogvlakte, a causse, die er altijd ruig en wild uitzag. Maar die heerlijk te berijden viel. Technische passages met half gas mogelijkheden.
Dus hier kon ik die 2takt af en toe schoon rijden, opdat hij net niet vet zou slaan tijdens de non-stop proeven die altijd volgden.
ps: ik reed rond met een bougie nr 7, die slechts een keer vet is geslagen. ##$#@ klote 2 takt (maar niet heus)
foto 3: technisch afdaling van alweer een GR. Naar beneden weer te doen, omhoog waarschijnlijk niet. Die slaapzak zat mij af en toe in de weg, ivm uitzicht op de stenen voor me.
foto 4: overnachting bij het strand van sete. Midden in het dorp, dus tot half 3 snachts ging de plaatselijk jeugd op jacht naar vrouwen, op hun opgevoerde scooters Ondanks dat toch nog geslapen. Geen wind, redelijk warm.
Ik zal even je andere adres proberen, en anders ga ik ze verkleinen(als me dat lukt, )
tot later
edit.........
Rudy, gigantisch bedankt weer.
Bij de foto's horen de volgende onderschriften.
foto 1: een bergweg van grind, lekker breed en redelijk vlak, waar het ontzettend leuk driften door de bochten was. We kwamen op deze weg, nadat we kilometers lang een GR (grand randonnee) gevolgd hadden die vrij extreem was, maar goed te doen. Deze weg gebruikte we om weer wat op krachten te komen, een soort supermotard rijden. Heerlijk!
foto 2:een hoogvlakte, a causse, die er altijd ruig en wild uitzag. Maar die heerlijk te berijden viel. Technische passages met half gas mogelijkheden.
Dus hier kon ik die 2takt af en toe schoon rijden, opdat hij net niet vet zou slaan tijdens de non-stop proeven die altijd volgden.
ps: ik reed rond met een bougie nr 7, die slechts een keer vet is geslagen. ##$#@ klote 2 takt (maar niet heus)
foto 3: technisch afdaling van alweer een GR. Naar beneden weer te doen, omhoog waarschijnlijk niet. Die slaapzak zat mij af en toe in de weg, ivm uitzicht op de stenen voor me.
foto 4: overnachting bij het strand van sete. Midden in het dorp, dus tot half 3 snachts ging de plaatselijk jeugd op jacht naar vrouwen, op hun opgevoerde scooters Ondanks dat toch nog geslapen. Geen wind, redelijk warm.
Laatst gewijzigd door huskie op zo jul 04, 2004 18:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Contacteer:
Rudy's fotosnelservice
Leuke omgeving huskie
Leuke omgeving huskie
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Contacteer:
Trouwens huskie , wist je dat je me bijna voorbij bent in het aantal berichten posten?
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Contacteer:
Dat had je een dikke twee maanden geleden niet moeten doen Huskie, met zo'n nummertje 7 bougie gaan rijden. Het was daar toen om het vriespunt. Op die trailpassages heb ik menig keer een nummertje 8 vet gereden. Ik ben daar trouwens met dezelfde maat geweest als waarmee Huskie daar gereden heeft. Mister Nobody. Hij heeft deze naam gekregen omdat hij voor de meesten niet bestaat. Als hij aan een offroadrit meedoet, dan is hij altijd al weg als de eersten arriveren en is ook allang weer op weg naar huis als de eersten de finish bereiken. Als hij onderweg eens ooit gezien wordt, dan is het niet meer dan een schim, vanwege de hoge snelheid. Het zal tijdens jullie trip niet veel anders geweest zijn. Je hebt hem nergens op de foto staan zie ik.
Zijn er nog anderen die eens in deze streken met roadbook willen rijden , kijk dan eens op http://go.to/offroad_trips Het hotelbed is dan iets beter dan op de laatste foto getoond wordt, maar voor de rest is het allemaal vrijheid blijheid.
Zijn er nog anderen die eens in deze streken met roadbook willen rijden , kijk dan eens op http://go.to/offroad_trips Het hotelbed is dan iets beter dan op de laatste foto getoond wordt, maar voor de rest is het allemaal vrijheid blijheid.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Ad, ik heb jullie foto's gezien. Brrrrrrr wat een idioterie. Jullie waren echt ietwat gestoord om daar doorheen te rijden.
Ik heb met dichtgeknepen billen die ene wk-enduro afdaling gedaan, met droog weer dus. Jullie deden die met zeik weer. Niet normaal. Een verkeerde stuurbeweging en je kunt je fiets meteen afschrijven.
Wat een gebied. Echt tot nu toe het mooiste wat ik gereden heb.
Ik kende dat gebied van vroeger met de mountainbike, maar op de motor is het 100 keer beter en mooier.
Ik heb met dichtgeknepen billen die ene wk-enduro afdaling gedaan, met droog weer dus. Jullie deden die met zeik weer. Niet normaal. Een verkeerde stuurbeweging en je kunt je fiets meteen afschrijven.
Wat een gebied. Echt tot nu toe het mooiste wat ik gereden heb.
Ik kende dat gebied van vroeger met de mountainbike, maar op de motor is het 100 keer beter en mooier.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Contacteer:
Foto 3 is mega ! Jullie zijn we goed gek, geen bomen of dergelijke om moto tegen te houden bij val, en als je weet dat alles op foto minder steil lijkt dan het in werkelijkheid is...
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
Limit, het lijkt idd steiler dan het in werkelijkheid was. Telelens foto Maar ik geef toe dat het af en toe een beetje scary werd.
Er waren een paar geitenpaadjes die echt niet meer dan 30cm breed waren, met als uitloop een afstapje van 5 meter . Dat was dus een half uur je concentratie vasthouden Gekken werk
Maar daarna voel je je een hele kerel en geniet je weer van die bredere grindpaden. Bijna begon ik te verlangen naar onze zandpaden
Er waren een paar geitenpaadjes die echt niet meer dan 30cm breed waren, met als uitloop een afstapje van 5 meter . Dat was dus een half uur je concentratie vasthouden Gekken werk
Maar daarna voel je je een hele kerel en geniet je weer van die bredere grindpaden. Bijna begon ik te verlangen naar onze zandpaden
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?