keerringen vervangen

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
jofa
Contacteer:

Ik moet de voorvork keerringen van mijn Husky TE610 uit '94 (met Showa poten) vervangen. Nu is mijn vraag, waar dien ik op te letten en/of wat is de juiste werkwijze?
Sjokske

In ieder geval scherpe randen (bv. van borgringen e.d.) aftapen of dun plasticvel (bv. fotonegatief) gebruiken bij het op de binnenpoot schuiven van de keerring, anders is het afdichtrandje al meteen beschadigd :idea:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Gast

Als je niet weet waar je op moet letten kun je er maar beter afblijven. Gewoon ff wegbrengen die dingen! :D
TH

Gast schreef:Als je niet weet waar je op moet letten kun je er maar beter afblijven. Gewoon ff wegbrengen die dingen! :D
hoi

ik ben er ook gewoon aan begonnen is niet egt moeilijk. :wink:
en als je maar altijd alles blijft wegbrengen leer je het ook niet
je moet er gewoon aan beginnen
jofa
Contacteer:

TH schreef:
Gast schreef:Als je niet weet waar je op moet letten kun je er maar beter afblijven. Gewoon ff wegbrengen die dingen! :D
hoi

ik ben er ook gewoon aan begonnen is niet egt moeilijk. :wink:
en als je maar altijd alles blijft wegbrengen leer je het ook niet
je moet er gewoon aan beginnen
Zo denk ik er dus ook over TH! Bovendien heb je er (als het over de voorpoten gaat) altijd nog 1 als voorbeeld over mocht je niet helemaal precies meer weten hoe e.e.a in elkaar steekt. Dus zoals gezegd ben ik er gewoon aan begonnen en na even rustig aan bekijken hoe dat ding in elkaar zit, wat wel een uurtje geduurt heeft, had ik in de daarop volgende 20 minuten de tweede poot ook gefikst. PIES OF CAKE!
Plaats reactie