grote maten crosskledij

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Dewiene

Hallo,wie helpt mij verder???,ik ben op zoek naar een fatsoenlijke cross-broek, liefst eentje die een tijdje meegaat, alsook een shirt.
Tot hier toe geen probleem, maar voor 1.93m lengte en een boergondisch gebouwde liefhebber off road rijder liggen deze zaken niet op stapels in de winkelrekken.
Ben gisteren nog bij Van Zeebroeck binnengelopen en heb niets gevonden in mijn maat, behalve een shirt van Troy Lee Design (XXXl) hier kan ik nog net in bewegen als ik mijn bodyprotector draag.
Verder zijn de broeken van Acerbis/Sinisalo in de grootste maat 38 te klein voor mij (ik krijg ze vooraan nooit dicht)Nu heb ik gemerkt aan de labels op de kledij dat hierin ook maat 40 bestaat, maar die hangt nooit in de rekken.
Wie helpt me verder, weet iemand welk merk de ruimstzittende maten heeft, bestaat er een Duits merk (Duitsers hebben doorgaans een maatje meer en in Duitse sportkledij als Adidas etc hoef ik nooit ver te zoeken).Als ik zoek op het wwweb vind ik wel allerlei maattabellen maar wie heeft hier vergelijk met bvb jeansmaten mee????????
Tot nu toe gebruik ik werkkledijbroeken van een degelijk merk/pasvorm(Snickers/Blackläder) in de maten 58 of 60 en deze zijn vlot verkrijgbaar ,maar deze hebben nergens polstering/protectors laat staan, een werkbroek ziet er niet erg flitsend modiueus uit.
Wie weet waar je terecht kunt???????

groetjes Dewiene
Husky Rules
Dewiene

Dan nog liefst in een kleurstelling die een beetje bij de Husky past
Husky Rules
Joop

Ik zou eens bij JOPA kleding kijken dit valt ruim uit. :idea:
Jo VdB

Moose Racing heeft ruime maten, alsook FOX

Jo VdB
Plaats reactie