Haai,
Veel goeie verhalen gehoord over de XR650L, vooral voor langere reizen. Waar, in godesnaam, haal je zo'n ding vandaan. Volgens mij worden ze in NL niet geleverd...Importeren dan?
doei,
corné
Waar haal ik een XR650L vandaan?
Moderator: ghulst
Waarom moeilijk doen als het makkelijk had gekunt?
Ziet er mooi uit, maar dat onderhoud hè...
Ook een XR650L heeft onderhoud nodig.
Twente Rulez!
Een MOTOR blad zonder noppenkennis wist te melden dat Honda al vroeg met het 2005 model van de XR650 komt dit jaar. En dat ze zich er makkelijk van af hadden gemaakt door alleen stikkers te wijzigen.
Feit dat er niks stond over dat in 2004 het ding helemaal niet leverbaar is geeft natuurlijk niet al te veel vertrouwen dat dat voor het 2005 model anders is.
Feit dat er niks stond over dat in 2004 het ding helemaal niet leverbaar is geeft natuurlijk niet al te veel vertrouwen dat dat voor het 2005 model anders is.
Erwin, Ik denk dat je 2 modellen door elkaar haalt.
Die XR650L is grofweg een XR600 rijwielgedeelte met het luchgekoelde blok van een Honda Dominator. In Nederland nooit geimporteerd, in Duitsland alleen via de grijze import.
De XR650 van "nu" heeft een watergekoeld blok en een aluminium frame en wordt door de strenge milieu-eisen van tegenwoordig niet meer geimporteerd (net als de XR400)
Die XR650L is grofweg een XR600 rijwielgedeelte met het luchgekoelde blok van een Honda Dominator. In Nederland nooit geimporteerd, in Duitsland alleen via de grijze import.
De XR650 van "nu" heeft een watergekoeld blok en een aluminium frame en wordt door de strenge milieu-eisen van tegenwoordig niet meer geimporteerd (net als de XR400)
Een homologatie kost 25000 euro PER model las ik in een frans tijdschrift...en de 650 is geen topper in verkoop in de EU ,dus...