Ja medenoppers, ik dacht dat hij wel goed vastzat, maar ben hem dus kwijt geraakt.
Al diverse keren met ty-rips vastgezet, en wat mcgyver tape, maar nu dus alleen met ty-rips, en in het laatste gedeelte van m'n training is hij ervan afgevallen.
Waar???
Ergens tussen de grote zandhopen en de zandvlaktes. In het hoge gras of tussen de brandnetels. Ik weet het helaas niet meer. M'n eigen nog helemaal ongans gezocht maar niet meer gevonden.
Dus als jullie een GPS vinden, Magellan type gele meridian, mijn tel nr staat onder het waypoint:thuis vermeld.
Anders even een mailtje.
Dure grap dus.....
Heb ivm vakantie al een nieuwe besteld, een iets goedkopere uitvoering van Magellan, maar hij doet wat hij moet doen, dus....
Ik was op dat moment wel heeel...
Het gaat nu wel weer een beetje... Dank jullie wel
Ja, hoe krijg ik het voor elkaar. GPS kwijt !!! in Havengeb.
Moderator: ghulst
Kijk even op 't laatste stukje van je tracklog
Sorry, kon 't even niet laten. Is natuurlijk niet leuk. Ik ben em ook al eens verloren in Frankrijk maar heb em gelukkig weer teruggevonden. tegenwoordig doe ik het koordje wat er aan zit als extratje om m'n stuur. Daar heeft ie inmiddels ook al een keer aan gebungeld nadat ie uit het telefoonhoesje was gestuiterd.
Ik hoop voor je dat iemand zich nog meld
groetjes
Rwin
Sorry, kon 't even niet laten. Is natuurlijk niet leuk. Ik ben em ook al eens verloren in Frankrijk maar heb em gelukkig weer teruggevonden. tegenwoordig doe ik het koordje wat er aan zit als extratje om m'n stuur. Daar heeft ie inmiddels ook al een keer aan gebungeld nadat ie uit het telefoonhoesje was gestuiterd.
Ik hoop voor je dat iemand zich nog meld
groetjes
Rwin
Jongens bedankt voor het medeleven, dat doet me wel een beetje goed.
Enne ik ben zo'n lowbudget type, dus die touratech houder vond ik de duur
Wat een sukkel die Huskie Je zal hem maar wezen
Enne ik ben zo'n lowbudget type, dus die touratech houder vond ik de duur
Wat een sukkel die Huskie Je zal hem maar wezen
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Als je m vindt hoef je niet eens te mailen of te bellen, laatste track achterstevoren rijden en je kan m zo bij Huskie thuis afleveren ..... suc6