Wie heeft ooit ervaring gehad met een dr 350.
kan eigenlijk een koopje doen, maar wou eerst ervarings-info.
bedankt
dr 350
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Ik heb er 1 uit 1994. Het is wel een lekker makkelijk fietsje. Alleen een beetje weinig vermogen natuurlijk, en je schakelt je eigen een ongeluk met die 6-bak. Ik gebruik hem af en toe voor een alroad ritje en een beetje spelen bij de havens in amsterdam, daar is die perfect voor.
Ik heb ook een DR'tje, en ben er erg tevreden van. Ik ben wel een beginnende endurist, dus het gebrek aan vermogen is voor mij niet erg/merkbaar. Als je wedstrijden wil rijden, zal het niet echt het meest geschikte motortje zijn...
Stijn V.
Stijn V.
hey,
Ik ben ook een DR350 rijder en ik ben er super tevreden over.
Hij laat je nooit in de steek. Het zijn zo van die machientjes die gewoon na 20 jaar nog altijd hun best doen.
Vermogen is inderdaad iets minder, maar is dat daarom een minpunt?
Ik ben nu ook opzoek om iets meer vermogen te hebben, zie topic bij werkplaats.
Ik ben ook een DR350 rijder en ik ben er super tevreden over.
Hij laat je nooit in de steek. Het zijn zo van die machientjes die gewoon na 20 jaar nog altijd hun best doen.
Vermogen is inderdaad iets minder, maar is dat daarom een minpunt?
Ik ben nu ook opzoek om iets meer vermogen te hebben, zie topic bij werkplaats.
Neem een Suzuki DRZ400S, die zijn momenteel in de aanbieding.
Die kietel je vervolgens op met een 41mm Edelbrock carburateur en je hebt een kanon van bijna 50 PK, goede enduroveerwegen, voor een hele aardige prijs (en een knopje om te starten!)
Die kietel je vervolgens op met een 41mm Edelbrock carburateur en je hebt een kanon van bijna 50 PK, goede enduroveerwegen, voor een hele aardige prijs (en een knopje om te starten!)
-
- Contacteer:
Maar toch niet voor 1450 euro?Noppy schreef:Neem een Suzuki DRZ400S, die zijn momenteel in de aanbieding.
http://noppenforum.messageboard.nl/foru ... php?t=2755
€ 4.950, wat geen geld is voor een hagelnieuwe moderne fiets.
Dat verschil dat leen je gewoon bij. De restwaarde is al hoger indien je hem terugverkoopt naar Duitsland, waar de prijzen normaliter veel lager zijn dan in Nederland, behalve voor deze aanbieding!
Dat verschil dat leen je gewoon bij. De restwaarde is al hoger indien je hem terugverkoopt naar Duitsland, waar de prijzen normaliter veel lager zijn dan in Nederland, behalve voor deze aanbieding!