EZ-up tent
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Ben op zoek naar een EZ-up party/monteurstent. Het mag eventueel ook wel een ander merk zijn maar moet in ieder geval zo'n klik-klak-klaar geval zijn, die je overal op de rennerskwartieren ziet.. Het liefst met zijwanden. Voorkeur gaat uit naar 2,5 bij 2,5 meter.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Ad,
zo'n EZ-UP gedoe schijnt wel behoorlijk veel geld te kosten (tenminste als je zo'n "echte" EZ-UP wil)
Ik heb eentje van 3 * 3 meter, dat ik rond de 60 @ 70 €uro betaald heb !
Te koop in oa. Balen (tegenover wat nu Sniffers heet, de vroegere Delsupehe) Ik denk dat die winkel "Balens trefpunt" heet.
Balen is m.i. voor jou als Nederlander best doenbaar qua afstand.
Jo VdB
zo'n EZ-UP gedoe schijnt wel behoorlijk veel geld te kosten (tenminste als je zo'n "echte" EZ-UP wil)
Ik heb eentje van 3 * 3 meter, dat ik rond de 60 @ 70 €uro betaald heb !
Te koop in oa. Balen (tegenover wat nu Sniffers heet, de vroegere Delsupehe) Ik denk dat die winkel "Balens trefpunt" heet.
Balen is m.i. voor jou als Nederlander best doenbaar qua afstand.
Jo VdB
-
- Contacteer:
Bedankt Jo, ik ga eens speuren. Ik heb nog wat "connecties" in die hoek zitten dus het moet niet al te moeilijk zijn
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
-
- Site Admin
- Contacteer:
Snelle harmonica vouwtenterwindob schreef:Ik heb zo'n soort tent van de Blokker. Ook klik klak maar standaard zonder zijwanden. Ik meen in dezelfde prijsklasse met wat dukaten.
groetjes
Rwin
7-5-2004
Veel tuinbezitters hebben bij het opzetten van hun partytent ruzie met de vele losse buizen. Iedere keer opnieuw is het een hele puzzel om de juiste buizen in elkaar te passen. Zitten ze eenmaal in elkaar, dan moet je alles ook goed vasthouden tot het hele frame overeind staat. Want in één moment van onbedachtzaamheid, stort het buizenraamwerk weer in elkaar en kan het opzetkarwei opnieuw beginnen.
Woonwarenhuis Leen Bakker introduceert nu een partytent die iedereen zonder gedoe in enkele minuten kan opzetten. Gemakkelijk mee te nemen op vakantie. En snel op te bergen als het weer plotseling omslaat. De snelle vouwtent is voorzien van een lichtgewicht harmonicaframe. Alle aluminium framebuizen met hoekstukken voor het complete dak en de vier stijlen zijn met slimme scharnieren aan elkaar gekoppeld. Bij het opzetten trekt de gebruiker één hoek naar zich toe. Het dakframe – bespannen met blauw polyester tentdoek - vouwt zich als een paraplu open. Alleen de vier uitschuifbare poten nog op hoogte vastklikken. En de harmonica vouwtent staat stevig overeind. De partytent van drie bij drie meter is 2,80 meter hoog. De stijlen zijn beveiligd met een blokkering. Compleet in handige draagtas € 59,99.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Ik heb ook zo'n goedkoop geval. Het is een prima tent en heel snel op te zetten, maar er is een nadeel. Ze kunnen niet tegen regen. Omdat het dakdoek niet gespannen kan worden ontstaan er waterzakken in het dak waardoor de boel instort en/of verbuigt. Ik heb er maar een maar gaten in geknipt voor het geval het gaat regen als ik er niet bij ben. Daardoor werkt de tent dus minder als regenschuilplaats maar nog steeds goed als zonnescherm.
-
- Contacteer:
Ik heb hiermee geen problemen gehad tot nu toe, laatste wedstrijd was nochtans klote weer.JWJanssen schreef:Ik heb ook zo'n goedkoop geval. Het is een prima tent en heel snel op te zetten, maar er is een nadeel. Ze kunnen niet tegen regen. Omdat het dakdoek niet gespannen kan worden ontstaan er waterzakken in het dak waardoor de boel instort en/of verbuigt. Ik heb er maar een maar gaten in geknipt voor het geval het gaat regen als ik er niet bij ben. Daardoor werkt de tent dus minder als regenschuilplaats maar nog steeds goed als zonnescherm.
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !