6 juni transwallonierit, toch?

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
huskie

Hoi allen, aankomend weekend is toch de transwallonie rit?
Vorig jaar was hij weer heeeeeel mooi. Echt de mooiste rit op roadboek die nog voor mij in een ochtend te rijden is. ex Amsterdam dus.
Heerlijk smorgens vroeg op pad, om in een mooie omgeving van belgie te mogen rijden.
Dus... tot zondag ochtend. see you there :)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Jan :)

Lijkt mij ook wel wat om te rijden. Maar hoe gaat dat met je roadboek. Kan je daar ook een roadboek houder huren?

Waar is de start ergens van deze rit. Moet je vooraf inschrijven of kan dat ook terplekke.

Groetjes, Jan
adje

Jan stuur eens een mailtje naar Ad K. en die zal je alles over zijn rit kunnen vertellen.
offroad_trips@hotmail.com
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Ad Ketelaars
Contacteer:

Misschien heeft Huskie wel gelijk, gezien het aantal aanmeldingen. Deze rit is alleen bij voorinschrijving en is al enkele weken geheel volgeboekt. Zoals telkens gemeld wordt, is het aantal inschrijvers strikt beperkt. Er worden al teveel ritten afgelast waarvoor geen vergunning meer afgegeven wordt :( . Meestal veroorzaakt door de massale opkomst van vele offroadrijders. Daarom houd ik de leus erop na "klein maar fijn". Ter plaatse aanmelden heeft dus geen zin.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Gast

Hoe is de rit verlopen?Wat was het verste punt in Wallonie?Afstand?...
Ik kon er wegens omstandigheden niet bijzijn......
huskie

In het kort: afstand 195km op mijn teller, bezineverbruik 125cctje 15liter(oooo das knap zuinig), de moddergaten: de eerste rechts langs de kant, de tweede weer rechts langs het prikkeldraad, de derde links langs de kant. De vierde weer links langs de kant. Met een crossband achter geen problemen gehad.
Het weer was zonnig, met wat schapen wolkjes, perfect dus. De ondergrond was hier daar wat glad, en dan vooral natuurlijk die bolle keien weggetjes. Het gras was lang, waardoor je af en toe reed met het gezegd: als allah het wil, dan val ik niet over een grote kei die ik niet kan zien. Een crossketting begint te piepen als je hem niet smeert. Voorvork zuigers moet je goed locktighten anders vallen ze in de poot naar beneden.
Het roadboek klopte deze keer geheel, wat betekent dat ik ergens verkeerd gereden moet zijn.
Ad K., weer bedankt voor de uitnodiging(slijm slijm) tot de volgende keer.
Ik heb weer genoten.
Mijn conclusie. 125cc brommertjes zijn zeer sterk in paadjes rijden.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Ad Ketelaars
Contacteer:

Het roadbook klopte deze keer geheel?!!?!?! Of bedoelde je "het was niet de eerste keer dat ik verkeerd ging"
Laatste uitnodiging Huskie...

:evil: :evil: :evil: :wink: :toost:
erwindob

@ Ad,

Wij hebben ook weer goed genoten. Er zat van alles in van stof tot modder. Ik zou zo zeggen, neem een drankje van ons, een blikje Fanta of zo ;-)

groetjes

Rwin
Ad Ketelaars
Contacteer:

Ik had er totaal geen erg in dat jullie ook bij de "snelle boys" horen. Door omstandigheden waren jullie de routecontrole al gepasseerd voordat ik er was. Ik houd ze koud tot de volgende keer. Misschien moeten we reacties even overhevelen naar het cafe. Daar drinkt een koude Fanta beter weg. :toost:
Plaats reactie