heeft er iemand ervaring met een kawasaki klx 300 van 1999
die man vraagt daar nog €2000 voor.
is da te veel?
kheb hem wel nog ni gezien.
groeten
by the way: ik heb kawasaki kdx200 te koop van 1990
als ge geinteresseerd zijt laat dan maar iets weten
ervaring met een kawasaki klx 300
Moderator: ghulst
Don't let your fears stand in the way of your dreams.
ik rij al 3 jaar met een KLX 300
nog geen problemen mee gehad
Heb onlangs upgrade gedaan
airbox mod
Mikuni TM 36 Carb
Complete CRD uitlaat
en nu komt de KLX pas echt tot zen recht vind ik
dit is de mijne
nog geen problemen mee gehad
Heb onlangs upgrade gedaan
airbox mod
Mikuni TM 36 Carb
Complete CRD uitlaat
en nu komt de KLX pas echt tot zen recht vind ik
dit is de mijne
is een 2000
hele mooie moto
zou €2000 te veel zijn voor een kawasaki klx 300 van 1999???
rijdt da goed?
en hoe is zo een machine in optrek?
groete
zou €2000 te veel zijn voor een kawasaki klx 300 van 1999???
rijdt da goed?
en hoe is zo een machine in optrek?
groete
Don't let your fears stand in the way of your dreams.
2000 € is niet veel imo
natuurlijk te zien hoe die er uitziet buitenkant en motorisch e
ik vind toch dat ie goed en redelijk comfortabel rijd
natuurlijk te zien hoe die er uitziet buitenkant en motorisch e
ik vind toch dat ie goed en redelijk comfortabel rijd
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: di apr 20, 2004 19:30
- Locatie: aalter
- Contacteer:
Die klx'en gaan machtig goed.
@Husa Boy : wat zijn dergelijke kosten voor een CRD uitlaat en een andere Carbu?
Mijn originele is wel uitgerust met een Dynokit, zou ik dan nog veranderen van carbu?
@Husa Boy : wat zijn dergelijke kosten voor een CRD uitlaat en een andere Carbu?
Mijn originele is wel uitgerust met een Dynokit, zou ik dan nog veranderen van carbu?
Tyger of the "off" Road.
2000 is ni veel de mijne was omgebouwd en van 1999 en ik heb 3000 betaald en achteraf 1 maand latter heb ik een nieuwe achtervelg me nieuwe spaken mogen steken , vevelg was verkeert gespaakt endermee waren de gaten in de velg beginnen uitloteren .... en die kerel had gewoon 5 nieuwe spaken laten steken en verkocht :@ 600 kosten pfff afgezet aja
maja voor de rest ben ik er kontent af steekt ondertussen een doma chap onder van 316€
en trekt nu beestig , zeker voor sm is dit een + punt
enkel het moeilijk starten soms ....
maja na wat treinen ....
maja voor de rest ben ik er kontent af steekt ondertussen een doma chap onder van 316€
en trekt nu beestig , zeker voor sm is dit een + punt
enkel het moeilijk starten soms ....
maja na wat treinen ....
klx 300 rulezzzz , ja pinkers , en stoplicht en koso klm/u teller en toeren en temp meter gemonteer , nu mijn doma chap en 46 t tandwiel nog ze en vliegen
en nieuwe achtervelg en spaken pfff 600€
en nieuwe achtervelg en spaken pfff 600€
3000 voor een klx uit 99 is veel te veel...
heb mijn '00 2300€ betaalt in perfecte conditie,met zelf origineel ketting en tandwielen nog op.
greetz
heb mijn '00 2300€ betaalt in perfecte conditie,met zelf origineel ketting en tandwielen nog op.
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
hij is omgebouwd naar sm , dan nog veel te veel ?
en heb er al een nieuw wiel moeten insteken ....
en heb er al een nieuw wiel moeten insteken ....
klx 300 rulezzzz , ja pinkers , en stoplicht en koso klm/u teller en toeren en temp meter gemonteer , nu mijn doma chap en 46 t tandwiel nog ze en vliegen
en nieuwe achtervelg en spaken pfff 600€
en nieuwe achtervelg en spaken pfff 600€
ja hoor,voor rond de 250-500€ vind je een paar wielen met band en alles op,steek er wielen in van een R6 ofzo en die gaan ook,kun je hebben voor 250€
greetz
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300