mooie prijs Honda CBR600f uit 1990?

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
tampie2

Hoi,
vroeg me af wat een mooie prijs is voor een Honda CBR600f uit 1990 met 52000 km op de teller LASER-uitlaat en verder echt super strak in de lak, geen spatje roest of deuk/kras te vinden.
huskie

Waauw een CBR met crossbanden, das mooi. Ik denk dat de richtprijs afhankelijk is van het werkelijk aantal gereden offroad kilometers.
Dus dan kun je het verschil delen door het aantal wegkilometers tot de macht 2, een wegstrepen, twee onthouden. Blijft over 0,0120 euro per liter.
Afijn, hoop dat je er wat aan hebt. Succes met de verkoop.
:lol:
Altijd bereid tot het verlenen van een vriendendienstje.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Gast

tampie2 schreef:..... strak in de lak, geen spatje roest of deuk/kras te vinden.....
Niet slecht voor een 90`er.
xr600 zei je toch hè.....
:wink:

LEO
Goeie actie hè van P....
the rednas

schat zown 2400/2500€?
Waauw een CBR met crossbanden
hah dan moet je eens een x bij jos dolphijn in wuustwezel(onder breda in belgie)kijken, staat ook een of andere d8 yamaha 4cylinder racer, maar dan met crosser voorvork en achterbrug met cross wielen en cross stuur en zadel, alles nog super netjes afgewerkt ook, je zal dat toch eens flink open gooien in t bos...stond niet voor niets "boswachter killer" op de voorkant vrees ik :shock: (weet btw niet of hij dr nu nog staat maar mischien hebben meerdere mensen deze motor gezien?
huskie

Was dat soms een hillclimb special bike :lol: voor in Riemst.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Plaats reactie