Beste mensen ,
heb het idee dat mijn carb eens schoon moet , alleen nog nooit gedaan.
Ben laatst bezig geweest en had de carb wel los , maar er tussenuit halen viel niet mee.
moet ik luchtfilterhuis ook weghalen ??
had op den duur de buddy er af , gaskabel strak staan en kon echt nergens bij
heeft iemand tips hoe je makkelijk de carb er tussen uit kunt halen om hem schoon te maken ???
dank jullie wel
Delorto op een KTM LC4 600
Moderator: ghulst
Euh... je hebt toch wel de gaskabel los gemaakt vooraleer je de carb eraf wil krijgenpinin39 schreef: gaskabel strak staan
Jo VdB
tja als je dat neit doet zal je niet ver geraken en als je er de kabe luithaalt altijd recht naar boven eruit treken en er rechty terug inschijven en kijken hoe die moet want meestal zit er een pineke in je carb en een geluefje in je gasschuif (dat heet toch gas schuif of zit ik mis )Jo VdB schreef:Euh... je hebt toch wel de gaskabel los gemaakt vooraleer je de carb eraf wil krijgenpinin39 schreef: gaskabel strak staan
Jo VdB
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
Nee , had ik niet gedaan
is wel een tip !!!
dat zeg ik , is allemaal erg lang geleden voor mij !!
is wel een tip !!!
dat zeg ik , is allemaal erg lang geleden voor mij !!
eerst de gaskabel met gasschuif en al van de carb verwijderen ( de tank en buddy zijn dan al verwijderd natuurlijk) dan de beide slangklemmen losdraaien , en dan de carb richting de filterbox duwen en aan de rechterkant van de motor tussen frame en blok vandaan halen ... let op dat je het choke kabeltje ook losmaakt
4 strokes only !!