Namens Edwin en Leo
http://www.travelmaniacs.nl/nld/Motoren ... XR650.html
xr650r rijdersverslag
Tof verslagje..leuk dat je er ook m'n tips in opgenomen hebt Je moet ze eens proberen ook . Ze werken.
Hier zijn er nog 15:
http://www.adbmag.com/html/pages/tool/arch/xr650.html
Een tip bij het oliechecken.Om de oliepeilstok terug in de kader te schroeven: hou de punt naar rechts gericht en schroef hem zo in. Lukt iedere keer ,zonder knoeien
Hier zijn er nog 15:
http://www.adbmag.com/html/pages/tool/arch/xr650.html
Een tip bij het oliechecken.Om de oliepeilstok terug in de kader te schroeven: hou de punt naar rechts gericht en schroef hem zo in. Lukt iedere keer ,zonder knoeien
Dus wij bestellen een set ketting en tandwielen dan krijgen we 13-48.xr-manu schreef:..leuk dat je er ook m'n tips in opgenomen hebt Je moet ze eens proberen ook ...
Is 13 voor (ipv 14) te vergelijken met 51 achter (ipv 48 ) ?
Maw. is 1 tandje voor kleiner te vergelijken met 3 tandjes achter groter of
krijg je nu een kompleet andere uitkomst (en een doorgezaagde achterbrug )
LEO
(die nu wheelies in z`n 5 kan maken als hij het gas maar aan durft te raken)
1 voortand minder is idd ongeveer 3 tanden meer op het achtertandwiel.
Alleen slijt een 13 tands vlugger omdat de draaicirkel van de ketting kleiner is
En hou dat voorwiel nu maar beneden hé
Manu
Alleen slijt een 13 tands vlugger omdat de draaicirkel van de ketting kleiner is
En hou dat voorwiel nu maar beneden hé
Manu
Nog sneller ?Anonymous schreef:...Alleen slijt een 13 tands vlugger omdat de draaicirkel van de ketting kleiner is ......
Mijn 14 was na 2000 km haaks dus dan moet ik bij de 13 vanaf 1000 km regelmatig inspecteren denk ik.
Ik heb nu een kompleet andere motor die zich in het zand veel actiever presenteert dan vroeger (standaard "uncorked" uitvoering) en op de weg rij ik er toch niet veel mee.
Manu bedankt voor je antwoord (en je eerdere tip) !
Groeten,
LEO
No prob Graag gedaan
Nog een Mikuni TM40 en je 650 is af
Kijk eens op supermotard.be voor de vermogensgrafiek van m'n 650
Nog een Mikuni TM40 en je 650 is af
Kijk eens op supermotard.be voor de vermogensgrafiek van m'n 650
Nou uhhhhh....... Ik heb er mijn handen voorlopig weer meer dan vol aan om het grote rode varken te temmen
Ik ben meer van die generatie die er een magisch knopje op wil bouwen
LEO
Ik ben meer van die generatie die er een magisch knopje op wil bouwen
LEO
voor het eerste helpt een tandje meer op het voortandwiel..hihiAnonymous schreef:Nou uhhhhh....... Ik heb er mijn handen voorlopig weer meer dan vol aan om het grote rode varken te temmen
Ik ben meer van die generatie die er een magisch knopje op wil bouwen
LEO
voor het 2 de dit:http: http://www.thumpertalk.com/forum/showfl ... ll/fpart/1
Tering !
Dat lijkt wel een kerncentrale
Deze vind ik ietsjes mooier:
http://www.joeracerproducts.com/estart.htm
Maar dat bedrag hè
LEO
Dat lijkt wel een kerncentrale
Deze vind ik ietsjes mooier:
http://www.joeracerproducts.com/estart.htm
Maar dat bedrag hè
LEO