http://www.supermotard.be/modules.php?n ... ic&p=18881
weet nie of het waar is
maar ja beter gewaarschuwd als je iets zou opmerken
wegwezen dus
Politie Actie
Moderator: ghulst
Ne maat van mij heeft op cafe met iemand van de politie gepraat en die zie dat ze op linkeroever (A'pen) in de vierhoek Kallo, Doel, Kielderecht, Verrebroek een grote actie tegen motorcrossers op touw aan het zetten zijn. De actie zal tussen nu en vier maand plaats hebben en in samenwerking met het leger gebeuren. Er zouden ook helikopters meewerken. Er werd gesproken over een gebied dat ze zouden afzetten met dranghekken om de crossers in te lokken (jagen!) om ze zo te kunnen oppakken. diegene die ze kunnen pakken zouden een boete krijgen en bovendien moeten die opdraaien voor de kosten van die actie.
Dus aan iedereen die daar soms komt rijden: Blijf daar deze zomer weg!
BTW: Tis daar groengebied; vandaar die actie:roll:
Dit was dus die topic:
Lijkt me leuk voor een zoveelste noppenforumdag!! Lekker met zijn allen daar rondblaffen en tussendoor een paar keer een heli er uit trekken. Dranghekken gebruiken als starthek of als barbeque-rooster etc. Misschien hebben jullie wel meer suggesties en kunnen we er een spelelement in aanbrengen.
er moet natuurlijk wel e.e.a. op film vastgelegd worden. Het liefst vanuit een heli.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Kan de Modder-eter (of hoe heet zo'n beheerder van een wepzeit) even een intekenformulier plaatsen? Ik ben van de partij, op voorwaarde dat er wordt ge BBQ'T!!!
IVM politieactie ik weet niet of jullie het ook gehoord hebben maar in de bossen bij mij in de buurt is zo'n actie deze zondag geweest, ze hebben er maar 3 kunnen pakken ha ha ,vorige week heb ik ze daar ook al tegen gekomen die mensen hebben echt niks beter te doen hoor.
niks mag nog, waar gaat dat eindigen.kl....
- sjikkentip
Sorry,maar het is door zo'n klojoos,die aan wildcrossen doen en andermans eigendom niet respecteren dat onze endurohobby ten onder gaat.sladderboy schreef:IVM politieactie ik weet niet of jullie het ook gehoord hebben maar in de bossen bij mij in de buurt is zo'n actie deze zondag geweest, ze hebben er maar 3 kunnen pakken ha ha ,vorige week heb ik ze daar ook al tegen gekomen die mensen hebben echt niks beter te doen hoor.
We rijden reeds jaren in onze streek en hebben tot hiertoe nog geen noemenswaardige problemen gehad.Tot op het moment dat er 1 imbiciel met een quad en een paar zogezegde enduristen alle normale regels begonnen te verkrachten en zelfs soms in de velden aan het rijden waren.
Toen ze dan opmerkingen kregen zouden ze dan ook nog eens de man die opmerkingen maakte gaan zoeken!
Gevolg,wij die jaren met dicipline in de streek enduro reden zijn er het het slachtoffer van:STILTEGEBIED + EEN GANS PAK VERBODSBORDEN.
Is dat dan beter...............
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
Ik ben een voorstander van politie/beheerder acties tegen alles wat maar een beetje illegaal is: herrie pijpen, geen kenteken/verzekering, rijden waar het niet mag, te hard rijden waar het niet kan.
Ik wil graag, legaal, blijven rijden, als dat verziekt wordt door een stelletje onvolwassen testosteron ridders dan moet dat aangepakt worden. Want een alternatief is alles verbieden.
Ik wil graag, legaal, blijven rijden, als dat verziekt wordt door een stelletje onvolwassen testosteron ridders dan moet dat aangepakt worden. Want een alternatief is alles verbieden.
In geen enkel bos is gemotoriseerd verkeer toegelaten hier in deze streek,
Als er dan een hele groep de maas overkomt is dat natuurlijk ook problemen zoeken hé :tot 3000€ boete dat is dan normaal zeker!???
Hier zijn geen legale enduro tochten daar krijgt niemand een vergunning voor dus pakt iedere noppenfan hier dat risico ofwel moet je maar een andere hobby zoeken.
Als er dan een hele groep de maas overkomt is dat natuurlijk ook problemen zoeken hé :tot 3000€ boete dat is dan normaal zeker!???
Hier zijn geen legale enduro tochten daar krijgt niemand een vergunning voor dus pakt iedere noppenfan hier dat risico ofwel moet je maar een andere hobby zoeken.
-
- Contacteer:
Als je gepakt wordt dan luidt de beschuldiging: Milieudelict met prioriteit.
3000 euro krijg je als je aantoonbaar 1000 liter afgewerkte olie het bos in laat lopen en dan afdekt met 3 kubieke meter asbest. Normaal gezien kost het eerste feit 110 eurootjes verhoogd met wat gerechtskostenonzin komt het op 220 euro. Dus niet te snel met die hoge bedragen gooien, anders blijven er straks geen noppenridders meer over.
3000 euro krijg je als je aantoonbaar 1000 liter afgewerkte olie het bos in laat lopen en dan afdekt met 3 kubieke meter asbest. Normaal gezien kost het eerste feit 110 eurootjes verhoogd met wat gerechtskostenonzin komt het op 220 euro. Dus niet te snel met die hoge bedragen gooien, anders blijven er straks geen noppenridders meer over.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
- mxrider#28
en ik vond 3000 euro nog weinig
en kijk waar je rij als je met kenteken rijd kunnen. Ze je niet gauw iets maken buiten een bekeuringkje Lees de regelementen ff door ,ooit hier op t forum geschreven als je hiermee de pliesie verwoord (al gedaan) beginnen ze zowaar te hikken. Want ze gaan meestal uit van t feit dat jij overtroeft bent en je gauw schuldig zal voelen en toegeven dat je fout was als je dat doet is het voor hun heel makkelijk om je te naaien.
Geef in ieder geval niet gauw op.
Geef in ieder geval niet gauw op.
doe wat je niet laten kunt
Als het dat maar is!
Ik heb me dus wat laten bang maken....
Ik moet wel even bij die wettelijke tekst iets bijvoegen:
2 politiemannen ondersteboven gereden , negeren van politiebevel , beschermd , zeer waardevol natuurgebied , nummerplaat afgedekt als dat met 300€ophoud OK.
End of story
Ik heb me dus wat laten bang maken....
Ik moet wel even bij die wettelijke tekst iets bijvoegen:
2 politiemannen ondersteboven gereden , negeren van politiebevel , beschermd , zeer waardevol natuurgebied , nummerplaat afgedekt als dat met 300€ophoud OK.
End of story
dat werpt een iets ander licht op de zaak
en nu hadden ze zere voetjes maar je zou het stukkie hier in t forum s moeten lezen geschreven door de wetkenners van t forum ik zou alleen niet weten waar t staat maar dat weet iemand anders wel(iemand)
en nu hadden ze zere voetjes maar je zou het stukkie hier in t forum s moeten lezen geschreven door de wetkenners van t forum ik zou alleen niet weten waar t staat maar dat weet iemand anders wel(iemand)
doe wat je niet laten kunt
waar is dat... "deze streek"In geen enkel bos is gemotoriseerd verkeer toegelaten hier in deze streek
Hier (noord brabant) mag je ook niet IN de bossen rijden maar wel op de openbare "wegen" door de bossen.
Bij ieder bospad staat een bordje wat wel en niet mag op dat pad.
Van de paden afwijken mag in de regel niet eens als voetganger
Laat mij je dan bij deze even uit de droom helpen...Het bos is ook openbare weg (er staat immers aan het begin van de weg een straatnaam vermeld). En als je van de paden afgaat en lekker IN het bos gaat rijden begeef je je dus op verboden grondgebied en ben je dus DUBBEL in overtreding, bovendien ben je dan een behoorlijke kl*^$#ak want met zulke acties word, zoals al heel vaak is gezegd op dit forum, de hobby waar veel mensen veel plezier aan beleven volledig de vernieling in gebracht!hondahilkes schreef:...en je vader vrengt je niet naar de crossbaan dan ga je gewoon het bos in.
ja moet tog ergens crossen.
Tsja, gast....zou het echt helpen denk je? Hij mag nu ook nog niet rijden en hij doet het toch.
In limburg staat nergens een plaatje , dat met die plaatjes zou ideaal zijn TTT.TTT schreef:waar is dat... "deze streek"In geen enkel bos is gemotoriseerd verkeer toegelaten hier in deze streek
Hier (noord brabant) mag je ook niet IN de bossen rijden maar wel op de openbare "wegen" door de bossen.
Bij ieder bospad staat een bordje wat wel en niet mag op dat pad.
Van de paden afwijken mag in de regel niet eens als voetganger