Voor de echte ouwehoeren, diehards & kabelgebruikers:
Lijkt het jullie wat om een chatbox te openen ?
Ik denk dat dit leuker is dan telkens een berichtje sturen (hoewel dat ook z'n charme heeft).
Ik weet natuurlijk niet of dat voor Freek technisch en financieel haalbaar is natuurlijk.
Bij deze ook de vraag aan Freek of dit te doen is.
Als dat niet zo is kunnen we dit onderwerp direct prullebakkeren zoals ze dat in de 2e kamer zo mooi kunnen zeggen.
Als het te doen is kunnen we wellicht e.e.a op poten zetten.
Roept u maar (dit geldt uiteraard ook voor niet Huskie rijders, iedereen is meer dan welkom).
Is het wat om een chatbox te openen ????
Moderator: ghulst
-
Als het technisch haalbaar is dan stem ik voor!!
Anders lopen we Freek z'n super mooie site continu te vervuilen met slow-chats in de diverse topics....
Anders lopen we Freek z'n super mooie site continu te vervuilen met slow-chats in de diverse topics....
OK, la maar doen dan.
Kunnen we nog beter en dieper ingaan over de Husky kwaliteiten.
Het lijkt wel een evangelie.
Kunnen we nog beter en dieper ingaan over de Husky kwaliteiten.
Het lijkt wel een evangelie.
-
- Contacteer:
onze kabel heinHein van Buuren schreef:Voor de echte ouwehoeren, diehards & kabelgebruikers:
Lijkt het jullie wat om een chatbox te openen ?
Ik denk dat dit leuker is dan telkens een berichtje sturen (hoewel dat ook z'n charme heeft).
Ik weet natuurlijk niet of dat voor Freek technisch en financieel haalbaar is natuurlijk.
Bij deze ook de vraag aan Freek of dit te doen is.
Als dat niet zo is kunnen we dit onderwerp direct prullebakkeren zoals ze dat in de 2e kamer zo mooi kunnen zeggen.
Als het te doen is kunnen we wellicht e.e.a op poten zetten.
Roept u maar (dit geldt uiteraard ook voor niet Huskie rijders, iedereen is meer dan welkom).
how about msn?
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
MSM kan ook (ik heb ik ook op XP, lijk wel een Duitser hebben ook alles).
Maar niet iedereen heeft MSN, dus als we een ieder in de box willen hebben zal het w.s niet bij MSN zijn (denk ik)
Maar niet iedereen heeft MSN, dus als we een ieder in de box willen hebben zal het w.s niet bij MSN zijn (denk ik)
-
Freek,
Ondanks dat er op de reservesite een mogelijkheid aanwezig is kan het op deze site dan ook niet of is dit overbodig?
Ondanks dat er op de reservesite een mogelijkheid aanwezig is kan het op deze site dan ook niet of is dit overbodig?
-
Dat is jammer, maar niet getreurd we hebben de reserve box.
Vanavond om 22:00 uur kom ik effe kijken.
Vanavond om 22:00 uur kom ik effe kijken.