HELP Ik ben aan nieuwe laarzen toe !

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

barry1!

bedankt voor alle reacties, ik kan nu aan alpinestar tech 4 schoenen komen voor 160,- is dit een normale prijs of echt een aanbieding of zo?

en ik heb eens op de alpinestar site gezeten, en ik vind de witte versie:
Afbeelding
mooier dan de zwarte versie:
Afbeelding

maarjah... crossen met witte laarzen... :shock: , niet echt een optie denk ik :)

maar 160,- voor een nieuwe tech 4 lijkt me toch wel een mooie prijs voor een degelijke? schoen of niet
Gast

dat is overgens ook de enige 2 kleuren waar ik in kan kiezen...
barry1

jah weer ik :D ,

zit er veel verschil tussen de tech 4 en de tech 8?

kan namelijk ook aan de tech 8 komen (nieuw) voor 250,-
opzich ook wel aantrekkelijk...

tech 4 ziet er wel is waar wat minder mooi uit, maar als deze hetzelfde draagd en zelfde kwaliteit e.d heeft, ga ik geen 90,- meerbetalen voor een tech 8.

nog een vraag trouwens.
de crossmotorzaak hier in de buurt heeft overgens geen alpinestars staan, dus ik wou bij een zaak 200km bestellen en op laten sturen. (crosszaak hier in de buurt is te duur in die dingen :( ), maar ik kan ze dus niet voor de hand passen. ik weet van me zelf dat ik een vrij brede voet heb en een hoge wreef, voor de rest gaat het hiet over voetmaat 45.
wat zijn jullie ervaringen hierin?
heb je dus hier geen last van in de alpinestars van de hoge wreef en brede voet? (nu heb ik geen buiten proporties voet hoor :), dus niet abnormaal :))

jah ik weet het, een hoop vragen weer, maar ik vind het veel geld dus wil de boel een beetje zeker weten :)
john b

250 voor tech8 is niet te gek ik meen dat de advies prijs 360 is
en ik heb norm 43/44 maar mijn 8ie werd 45 en ik heb ook dikkere pootjes (jarenlang mishandeld tegen van alles en nog wat) maar ze passen ok :)
doe wat je niet laten kunt
JWJanssen

Alpinestar crosslaarzen zijn heel breed, is goed voor Nederlandse voetjes.
Normaal heb ik 44, mijn Vectors zijn maat 45.5.

160 voor Tech 4 is heel goed. 250 voor Tech8 nog beter. Het plus punt van de tech-8 is de uitneembare binnenschoen. Wat daar nu het pluspunt van is weet ik niet (behalve betere bescherming). Je kunt de binnenschoen wel maar de buitenschoen niet apart kopen.

Sommige zeggen dat een sluiting aan de zijkant van de voet kwetsbaar is. Als je daarmee langs een rots rijdt breekt deze af. Komt volgens mij niet vaak voor, ze zijn trouwens vervangbaar.
john b

en rond de enkel is ht allemaal wat steviger als bij een 4 :wink:
barry1

jah dat de tech 8 wat beter zal zijn dan de tech 4 kan ik me enig sinds wel voorstellen voor dat prijs verschil :), maar is een tech 8 het waard tegen over een tech 4 om 90,- extra bij te lappen.

ik denk dat ik voor de tech 4 ga, zit wel 90,- verschil in, en zo veel verschil in kwaliteit zit er denk ik niet, volgens mij betaal je ook veel meer alleen al voor de design van de schoen
john b

design is nagenoeg gelijk maar t is wat je voor je eigen lichaam over hebt het kan net t verschil uitmaken tussen een licht geblesseerd pootje en gevalletje gips of operatie tafel 8)
No Limit YFZ
Contacteer:

Heb een setje oxtar gekocht. Is identiek aan Tech 8, maar is een kwalitatieve namaak en met als voordeel dat bootie wasbaar is, in tegenstelling tot Alpinestar Tech 8

http://www.oxtar.com/oxtar/uk/prodotti/ ... d=9600.htm
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
john b

mooi schoentje ziet er goed uit 8)
Jo VdB

No Limit Grizzly schreef:. met als voordeel dat bootie wasbaar is, in tegenstelling tot Alpinestar Tech 8

Mis ik iets ? Want mijn binnenlaars van de Tech 8 is al vaak in de wasmachine geweest...

Wel effen de zool eruithalen, en de gelpads.

Maar voor de rest kan het absoluut geen kwaad om de Tech 8 binnenlaars te wassen.

Jo VdB (ik heb zelfs al eens mijn helm in de vaatwasser gestoken ! Ook die kwam er prachtig proper uit !! )
Gast

Binnenlaars wassen van de tech 8 raden ze af, en ik dacht dat iemand anders het hier ook gemeld had, maar vind het niet direct terug. Binnenlaars van Oxtar kan gewoon de wasmachine in, moet je geen zool of pads uithalen.

Helm in de vaatwas is idd nog een idee, vorig weekend een wedstrijd gereden en helm zakte naar beneden van de modder, ik kon er haast bloemen op planten. Heeft serieus wat tijd genomen om te kuisen...
Plaats reactie