offroad Amsterdam

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Alp

Even door A.dam tuffen, zonder stoplichten natuurlijk en een paar uur havens west rond tuffen, wie weet de weg?
huskie

oa ikke
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Alp

Ikke das mooi, we zoeken nog onderdak voor bv een vrijdag op zat. of van zat. op zondagnacht, denk aan 4 tot 8 man en dan nog een datum
huskie

Sorry ik heb geen vakantiehuisje zoals Freek achter in de tuin staan.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Alp

Slapen in het hok van de husky is ook niet wat,
kom er op terug
Gast

Kijk eens op het www.ferdw.net forum, komt wels eens een cross topic voorbij.....
Alp

We komen (de wijzen)allroad van uit thuis (zat.Avond) naar Amsterdam,daar even rond door de stad, dan smorgens effen door havens ??? en dan weer naor huus
huskie

Je wilt een afspraakje voor zondagmorgen 12.00 uur?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Alp

Zondagmorgen???????????? 12uur dat is bij mij al middag en dan is de dag al weer een stuk om.
maar een afspraak, zeker, moet nog effen plannen, en dan kijken of het kan. bedankt alvast
huskie

:lol: ha ha ha ja, bij mij eigenlijk ook, maar het feestje hier in ons dorp(de kermis) zorgt ervoor dat zondagmorgen bij mij om 12.00 begint :wink:
Maar het havengebied is eigenlijk vrij gemakkelijk te rijden voor onbekenden. Houdt maar een beetje het voormalig ruigoord aan, dan kom je wel wat zand tegen. Is ook wel geschikt voor jullie motoren.
Natuurlijk zul je de kleinste paadjes waarschijnlijk niet vinden, maar wellicht kunnen we een andere keer vroeg :evil: afspreken.
Howdoe vanuit de kermis
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
john b

kermis jaaaaaaaaaaaaa het seizoen is weer begonnen in n-h
overigens er is alweer een stuk weg in a'dam heb je t al gezien husky of nog niet moeten toch de golfbaan maar meenemen in het parcours 8)
doe wat je niet laten kunt
huskie

:lol: Hee John, laat die balletjes rammers het maar niet horen. Het is wel een heerlijk plekje om over die heuveltjes te springen.
Ciao
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
john b

woon jij in a'horn? of niet zo ja dan hebben we er weer een binnen de omringdijk erbij :shock:
doe wat je niet laten kunt
KX125
Contacteer:

achterin (naast de golfbaan zegmaar) kan je ook lekker enduroén en door sloten/plassen heen raggen in de afrika haven :)
is ook een mooi baantje gemaakt om te rijden
ben daar bijna iedere zondag op me 250 :)
SX125 '04
Plaats reactie