Noppenforum meeting 2004

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Estivie
Berichten: 381
Lid geworden op: di dec 23, 2003 22:48
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Erik V schreef:
@STV :
Het is geen officieel enduro-circuit of iets dergelijks waar we zondag rijden. Het is een groeve van een cementfabriek waar we met onze club (no problem) alleen 's zondags wat mogen spelen. Je mag er niet zomaar wat gaan rijden (het gebeurt dus wel), je moet dus vergezeld zijn van iemand die toestemming heeft om er te rijden.
Mmm... dan is het voor iemand als ik niet zo makkelijk om daar te gaan rondtuffen? Of kannik effe bellen, en klaar is kees?
Erik V schreef: En als je zondag foto's wil komen maken, wie ben ik om je dat te verbieden ? Ik hoop wel dat die foto's niet gaan gebruikt worden om reclame te maken, want als er ieder weekend veel volk gaat rondtuffen zou het wel eens snel gedaan kunnen zijn om er nog te mogen rijden. Onze grote rondrit gaat al niet meer door en wij willen onze "vergunning" liefst nog houden.
Nee hoor, reclame maken is niet de bedoeling. Het zou leuk zijn om een paar mooie actiefoto's te hebben van enduro rijders, en jullie er alsnog tegen het lijf te lopen. En je leert ook veel door te kijken, dus vandaar.

Het heeft alleen weinig zin dat ik naar daar kom, als jullie 1 keer per 3 uur voorbij komen (of minder?). Ik weet niet zo goed hoe ik mij die groeve moet voorstellen? Kan je daar perfect een dagje rijden, zonder 2 keer hetzelfde te doen, of is het toch een soort parcours waar je om de x tijd terug een passage hebt?
Jan :)
Berichten: 312
Lid geworden op: wo mar 24, 2004 16:50
Locatie: Brampton, ON Canada

Bekijk de fotos is van de hillclimb bij de rit van vorig jaar bij Riemst.
Deze waren in de groeve genomen
http://noppenforum.messageboard.nl/foru ... ght=riemst
Dewiene
Berichten: 68
Lid geworden op: za jan 03, 2004 13:26
Locatie: Lokeren/Belgium

hallo, hoor net op de radio de weersvoorspellingen voor komende dagen.
Normaal heb ik alleen maar 100% vertrouwen in het maandoverzicht, maar het ziet er wel knap uit.
De voorspelling: morgen en zaterdag zullen er nog bakken hemelwater neerkomen, kmi spreekt in voorzichtige schatting van 20à30l /m².
En voor zondag spreekt men weer van zonnig.
Plots dacht ik eraan dat ik bij de onweders van vorige week gehoord had dat er in Riemst een modderverschuiving had plaatsgehad.
Hoe zit dat daar in de buurt; wordt het vettig? Neem ik m'n paraplu mee???
Groetjes Erwin
Husky Rules
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Ha,

Lekker blubberen in de zon :lol:

Rwin
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

erwindob schreef:Ha,

Lekker blubberen in de zon :lol:

Rwin
Regenbanden of slicks :?: :lol:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

erwindob schreef:Ha,

Lekker blubberen in de zon :lol:

Rwin
Badpak of bikini? :?: :lol:
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Helen schreef:Badpak of bikini? :?: :lol:
Als ik het niet schrijf, dan doet iemand anders het wel ...

MONOKINI :smilecolros:

Jo VdB
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

ok ik geef het toe, het was een voorzet voor een open doel ...
(Niet dat ik een voetbalfanaat ben)
Beter een slecht karakter dan geen karakter
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

Heb me helaas bij Erik moeten afmelden. Met pijn in het hard, maar ging niet anders. CR ligt nog uit elkaar maar ook m'n racer was kapotgedraaid en nu red ik het niet meer. Veel plezier allemaal en Erik bedankt voor de uitnodiging!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

pruus schreef:Heb me helaas bij Erik moeten afmelden. Met pijn in het hard, maar ging niet anders. CR ligt nog uit elkaar maar ook m'n racer was kapotgedraaid en nu red ik het niet meer. Veel plezier allemaal en Erik bedankt voor de uitnodiging!
Ik ken nog wel iemand die een oude CRF490 over heeft (of was die al een beetje gereserveerd :?: :twisted: )
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Estivie
Berichten: 381
Lid geworden op: di dec 23, 2003 22:48
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

pruus schreef:Heb me helaas bij Erik moeten afmelden. Met pijn in het hard, maar ging niet anders. CR ligt nog uit elkaar maar ook m'n racer was kapotgedraaid en nu red ik het niet meer. Veel plezier allemaal en Erik bedankt voor de uitnodiging!
Nou.. dan is er terug een plaatsje vrij? :D

Iemand zin om een beginner op sleeptouw te nemen?
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Als ik zo al die nattigheid zie aan de andere kant van het raam, wordt het echt wel lekker blubberen zondag.

Nu nog dat zonnetje erbij tegen die tijd.

@ pruus,
Jammer dat je er niet bij bent. Ik was ook wel benieuwd wie die mede ZACer is die noppen rijdt.
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Sorry STV, pruus kan dan misschien niet komen, maar gezien de aard van het terrein en de voorspelde regenval, acht ik het voor een beginnend endurorijder toch te moeilijk om zondag mee te doen. Bij een vorige gelegenheid met noppenforummers is het ook een beetje moeilijk geweest met een beginnend rijder, en nu wil ik niet dezelfde fout maken. Sorry.
Vandaag heb ik nog eens gecheckt op de bank : alle betalingen zijn in orde en er blijkt dus maar 1 crosser bij te zijn op zondag : Rudy. Ik verwacht jullie dan allemaal zondagmorgen in ons clublokaal. See you and prepare to dare.
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Erik, ik twijfel nog tussen 250 enduro of 125 crosser. Ben een beetje nieuwsgierig wat een 125tje doet met hillclimbjes.
Plus ik ben verliefd op het brommerkarakter van een 125. Plus het gewicht.
Maar ik bepaal het morgen, dus.. we zien wel.
Op het rader ziet her er hoopvol uit voor de zondagmorgen: droog. Maar smiddags kan het wat gaan druppelen, helaas.
Ik haat regen :x
Ciao enne estivie, een plaats over betekent een slachtoffer minder die dag :twisted:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Sjokske schreef:
pruus schreef:Heb me helaas bij Erik moeten afmelden. Met pijn in het hard, maar ging niet anders. CR ligt nog uit elkaar maar ook m'n racer was kapotgedraaid en nu red ik het niet meer. Veel plezier allemaal en Erik bedankt voor de uitnodiging!
Ik ken nog wel iemand die een oude CRF490 over heeft (of was die al een beetje gereserveerd :?: :twisted: )
die oude crf490 is idd bezit :twisted:

ps: huskie ik zou je 250je meenemen..... ad en jo zullen zich nog wel kunnen herrinderen dat ik mijn bougie's steeds naar de knoppe had vorigjaar aangezien die 125jes slecht tegen stationair lopen kunnen :lol:. Al weet ik natuurlijk niet hoe het gaat in riemst :lol:
Erik V schreef:Sorry STV, pruus kan dan misschien niet komen, maar gezien de aard van het terrein en de voorspelde regenval, acht ik het voor een beginnend endurorijder toch te moeilijk om zondag mee te doen. Bij een vorige gelegenheid met noppenforummers is het ook een beetje moeilijk geweest met een beginnend rijder, en nu wil ik niet dezelfde fout maken. Sorry.
en crossers dan ? , gaan die het wel overleven :lol: (al ben ik in bilstein eigelijk nieteens gevallen als dr niet iemand voor me had gereden die de bult niet op kwam :twisted: )

Ps: ad zou zijn oude crf490 meenemen voor mij , dus voor mij bestaat de mogelijkheid een stuk mee te rijden met de enduro mensen 8) (waarvoor hulde voor ad natuurlijk :!: )
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Als iedereen op een enduro rijdt, dan kunnen we links en rechts nog wel een mooi stukje aan elkaar rijden. 8)
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

En ik moet helaas met de MTB (= mountainbike ... ) komen :(
Enduro rijden is voor mij voorlopig nog niet mogelijk.

Bleek dus na de NMR-scan in het ziekenhuis vorige week, dat ik eind maart bij de enduro in Fontaine-Valmont mijn binnenste gewrichtsband dus volledig afgescheurd heb :? Zoals het geschreven staat "volledige ruptuur femorale insertie mediale collaterale ligament "

En ook nog last heb van een "osteochondraal letsel met perilesioneel botoedeem ventrale aspect laterale femurcondyl"

En dan nog een paar andere kleinigheden...

Maar, van de week ga ik mijn orthese van CTI laten aanmeten, en binnen een 3tal weken kan ik dan weer gaan rijden (sportdokter DeBruyn, die ook bv. Everts behandelt, heeft me dat verzekerd !! )

Dus , zij die willen, kunnen mijn K2 Comp I eens gebruiken voor een afdeling ! Fiets is uitgerust met Magura hydraulische remmen (voor de angsthazen...)

Ikzelf pendel dan wat op en af met de fiets. Geeft me ook de kans om wat foto's te maken van iedereen.

Jo VdB (die dan ook de banden van Ad F, Huskie, Erwindob en Helen bij heeft)
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Jo VdB schreef:En ook nog last heb van een "osteochondraal letsel met perilesioneel botoedeem ventrale aspect laterale femurcondyl"
Da's toch vlot leesbaar? Mij lijkt het dat je bot en kraakbeen gekwetst hebt met een vochtophoping in het bot aan de rand van de kwetsuur aan de buikzijde van de buitenste van de twee bobbels onderaan je dijbeen.
Jaja, ik heb indertijd nogal geblokt voor mijn cursus anatomie :lol:
Je kan natuurlijk ook kort zeggen dat je last hebt van "gonalgie". Dat is gewoon hetzelfde als "kniepijn". :?
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Gebruikersavatar
Kees
Berichten: 329
Lid geworden op: di jun 11, 2002 10:32

Huskie,

Als ik jou was nam ik de 250 want de hellingen zijn volgens mij vrij serieus voor een 125.
Als het tenminste de zelfde zijn als vorigjaar tijdens de rit.

tot morgen
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Ik heb al mijn spullen etc gepakt , heb me net gedoucht en ga over een uurtje ofzo op weg naar riemst :lol:.
Ik heb de digitale camera opgeladen dus ook dat gaat goedkomen :D

Tot morgen allemaal :lol:
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Ik heb ook alles weer netjes klaar staan en heb bij alletwee de motoren de ketting maar extra los gelegd (:idea: :?: ) i.v.m. de verwachte modder daar.
Dit raad ik de andere riemstgangers ook aan want anders krijg je problemen.

Ik zie jullie morgen wel :D
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Ik wens jullie allemaal veel plezier daar.

Ik ben benieuwd naar de foto's. (niet te groot graag)
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Jan :)
Berichten: 312
Lid geworden op: wo mar 24, 2004 16:50
Locatie: Brampton, ON Canada

Heeft iemand het adres van café-hotel Jacquemin in Z.Z.Bolder zodat ik nog ff een route kan uitprinten voor morgenvroeg.

Tot Morgen :D
Jan :)
Berichten: 312
Lid geworden op: wo mar 24, 2004 16:50
Locatie: Brampton, ON Canada

Al gevonden moest gewoon beter zoeken :oops:

Tot morgen
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

OK jan, nog 1 keer : Visésteenweg 277 in 3770 Zichen-Zussen-Bolder (Riemst). Het stond al eens vermeld op pagina 4 van dit topic. Tot morgen.
Gesloten