hey besten, ik heb een kawasaki kdx200. maar die maakt een beetje te veel lawaai. weet iemand hoe ik daar iets aan kan doen
want anders moet ik hem verkopen
lawaai !!
Moderator: ghulst
Haal het eindstuk van je uitlaat er eens af en kijk eens of er wel demping in zit !!
heb net een KTm LC4 600 uit 1992 en die had ook een herrie , niet te geloven !!
he acter het kapje er af gehaald en jawel geen dempingsmateriaal te vinden. nadat ik dat had bijgevuld en weer dicht had gemaakt was het al een stuk beter .
daarna moest ik wel de carb even weer aanpassen maar goed daar ben ik nog mee bezig
heb net een KTm LC4 600 uit 1992 en die had ook een herrie , niet te geloven !!
he acter het kapje er af gehaald en jawel geen dempingsmateriaal te vinden. nadat ik dat had bijgevuld en weer dicht had gemaakt was het al een stuk beter .
daarna moest ik wel de carb even weer aanpassen maar goed daar ben ik nog mee bezig
er zit demping in en die maakt nog te veel lawaai. het is een twee-takt he.
in laag toeren valt het lawaai goed mee maar als je eenmaal in hoger toeren komt...
mja toch merci
in laag toeren valt het lawaai goed mee maar als je eenmaal in hoger toeren komt...
mja toch merci
Mijn KDX-je maakte vorige keer ook lawaai, maar dat is dan weer omdat de dichtingen tussen motor en uitlaat versleten zijn ...
Wordt hopelijk hersteld tegen zondag. Anders brengen jullie maar oordopjes mee op de Noppenforumdag
Wordt hopelijk hersteld tegen zondag. Anders brengen jullie maar oordopjes mee op de Noppenforumdag
Beter een slecht karakter dan geen karakter