Jaaaaa dirtbikers op een buikschuiver, het moet niet gekker worden.
Ik wilde gewoon even weten of ze er klaar voor zijn. Of de zenuwen hun al door de keel gieren. Dus Nico, Pruus en Erwin, hoe staat het ermee?
En mocht het ivm het weer doorgaan, hoe laat moet ik er dan zijn(na het paasontbijt) om je op jullie ... te zien gaan in de nissanbocht?
ps: kan ik jullie nog eventueel helpen met de vering? enne het is toch wel gratis hè?
Zondag paasraces voor onze dirtbikers op zandvoort
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Helaas, voor mij dit jaar ff geen ZAC...
Ik doe nog wel een paar circuitdagen, maar geen races.
Maar ben wel benieuwd of Pruus en Erwin nog gaan? Misschien kom ik ook wel ff kijken.
Oja, toegang is gratis hoor
En dit is het tijdschema, maar ervaring leert dat dat nogal eens anders uit kan pakken. Meer of minder groepen, en dan totaal ander tijdschema..
Code: Selecteer alles
ZOMERAVONDCOMPETITIE
TIJDSCHEMA MOTORFIETSEN zondag 11 april 2004
07.00 uur inschrijven en keuren klassen (let zelf op! S3, S1 en S0 eerst)
programma
circuit op post
09.00 uur vrije training S1 S3
09.15 uur vrije training S0 S3
09.30 uur vrije training F4 S3
09.45 uur tijd training S1 S3
10.05 uur vrije training S2 S3
Wisselen van rijders op post
10.25 uur tijd training S0 S2
10.45 uur vrije training S3 S2
11.00 uur tijd training F4 S2
11.20 uur 1e manche S0 S2 8 ronden
11.40 uur 1e manche S1 S2 8 ronden
12.00 uur Pauze
Rijdersbriefing 12.30 uur in PITBOX 0
12.45 uur rijders op post
13.00 uur tijd training S3 S1
13.20 uur tijd training S2 S1
13.40 uur 1e manche F4 S1 8 ronden
14.05 uur 1e manche S3 S1 8 ronden
14.30 uur 2e manche S0 S1 8 ronden
Wisselen van rijders op post
15.00 uur 1e manche S2 S0 8 ronden
15.25 uur 2e manche F4 S0 8 ronden
15.50 uur 2e manche S1 S0 8 ronden
16.15 uur 2e manche S3 S0 8 ronden
16.40 uur 2e manche S2 S0 8 ronden
Manches + 1 opwarmronde
Prijsuitreiking in restaurant La Course
Gelijk na het afvlaggen wordt u vanaf post 6 naar uw baanpost geleid. Er is geen tijd om eerst naar de pits te gaan. Graag ruim op tijd voor een start aanwezig zijn bij pitbox 1
Zondag maar weer e's proberen, ja. Huskie, en anderen ook natuurlijk, je bent welkom in de hospitallity-unit ( rode MB 100 met partytent) achter de hoofdtribune want de paddock staat vol met autos. See U at Zandvoort!
Wat jammer, Nico, dat we zo'n oude rot als jou moeten missen in de S2!
Wat jammer, Nico, dat we zo'n oude rot als jou moeten missen in de S2!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Oke ik ben dus geweest vandaag en heb Pruus nog gezien. Kon ook moeilijk missen, die rode mb100 met party tent. Hij had de meeste plek nodig van allemaal. Toen ik aan kwam lopen zag ik in eerste instantie alleen maar z'n 750 staan. Moederziel alleen, enne niet op slot. Maar ik heb me in kunnen houden en heb alleen maar gekeken. Net zo als de offroaders is ook het wegracen een heerlijk wereldje om in rond te lopen. Aardige gasten allemaal met zeer mooie buikschuivers. Rond 14.00 begonnen ze weer met tijdstrainingen en stond ik hoog op een tribune bij de nissanbocht om de rijders vanuit de hugenholz naar de nissan te zien rijden. Heerlijke plek met als toetje een schuiver van een van de deelnemers die alleen z'n ego(en motor) beschadigde.
Daarna nog even op het rechtestuk gestaan waar de jongens met een aardige snelheid moesten afremmen voor de Tarzanbocht.
Hoe hard ga je dan Pruus?
Tevens heb ik weer een paar aardige hillclimb duinen gezien, dus wie weet moet ik binnenkort eens met de motor langskomen.
Pruus hoe gingen de manches? Heb je nog wat rijders binnendoor kunnen paseren in de Nissan?
Ciao en tot in Riemst
Daarna nog even op het rechtestuk gestaan waar de jongens met een aardige snelheid moesten afremmen voor de Tarzanbocht.
Hoe hard ga je dan Pruus?
Tevens heb ik weer een paar aardige hillclimb duinen gezien, dus wie weet moet ik binnenkort eens met de motor langskomen.
Pruus hoe gingen de manches? Heb je nog wat rijders binnendoor kunnen paseren in de Nissan?
Ciao en tot in Riemst
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Fijn dat je effe kwam kijken Huskie! Motorsport is gewoon in elke discipline leuk! Was een lekkere dag, ook al kon ik in de races geen potten breken. Eerste manche 18, tweede 31 , wegens telaat uit de pits als laatste vertrokken. Toch nog 10 man voorbijgekomen in 9 ronden, dat was wel gaaf.
Misschien kun je het circuit van Zandvoort zover krijgen dat ze een cross houden a' la Zolder?! Het zand is er toch al!
Zie jullie in the dirt!
Misschien kun je het circuit van Zandvoort zover krijgen dat ze een cross houden a' la Zolder?! Het zand is er toch al!
Zie jullie in the dirt!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent