Hellow,
nu vraag ik mij toch af of het mogelijk is om mijn ktm 125 van 2003 een look van 2004 te geven omda het poepke wel schoner is vind ik zelf.
Ma het moet wel zonder al te veel kosten te maken zijn want voor meer as 250€ laat ik hem wel in 2003 staan
Hopelijk veel reacties en al bedankt he
Grtz #41
Ombouw ktm 125sx 2003 naar een ktm 125sx 2004
Moderator: ghulst
Laat hem dan maar staan in 2003 look, want met 250€ kom je er absoluut niet.
Je hebt oa. een nieuw achterframe nodig, nieuwe volledige luchtfilteropbouw, nieuw plastic, ....
Rijden moet je met dat ding, niet ermee "showen"
Jo VdB
Je hebt oa. een nieuw achterframe nodig, nieuwe volledige luchtfilteropbouw, nieuw plastic, ....
Rijden moet je met dat ding, niet ermee "showen"
Jo VdB
- mxrider#28
ik vindt het niet echt iets om mee te showen hoor... ik geef "gast" helemaal gelijk, de achterkant van een 2004 model is gewoon veel mooier als die van een 2003 model en wie gaat er nou 250 euro uitgeven om alleen maar te showen dan is het eerder omdat je het zelf mooi vindt denk ik... zelf heb ik op mijn kawasaki kx125 uit 1999 het voorspatbord en nr plaat van een 2004 model omdat het gewoon mooier staat (2004 kappen hebben meer stijl) en ik heb dat echt niet om te showen, want dan koop ik wel "gewoon" een 2004 model
Een spatbord 2004 is in één stuk met de zijplastieken!!!!xr crosser schreef:probeer gewoon een spatbord van een 2004 model of de hele kappen set als dat past
Je hebt waarschijnlijk meer verstand van een XR als van een KTMxr crosser schreef:probeer gewoon een spatbord van een 2004 model of de hele kappen set als dat past
Jo VdB