Stickersets

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Fox-kid
Berichten: 568
Lid geworden op: zo jan 25, 2004 20:21
Contacteer:

Ben van plan de motor opnieuw te gaan bestickeren. Spul kost nogal wat.

Iemand ervaringen met Tecdesign. Nederlands bedrijfje dat stickers op maat maakt. Is dat wat???

Weet iemand verder nog goedkope adresjes? In Amerika kost het allemaal niet zo veel....
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Dewiene
Berichten: 68
Lid geworden op: za jan 03, 2004 13:26
Locatie: Lokeren/Belgium

hi, naar ik meen doen ze gans je fietsje over voor 190€, je herkent hem nadien niet meer. Op een bevriend forum vind je er een topic over,met mooie prentjes en lovende kritiek. Ik denk dat ik zelf ook ga sparen.
Groetjes Erwin
Husky Rules
Redski
Berichten: 392
Lid geworden op: wo dec 25, 2002 23:56
Locatie: Hengelo(gld)
Contacteer:

Ik heb afgelopen woensdag mijn motor opgehaald bij Henk(Tec-design)
Het resultaat is 100%. Je stuurt een EPS-bestand met het logo dat je als sticker wilt en het wordt naar wens gemaakt. Bij mij dus de voorvork protectors, a.vork en handkappen. Verder hebben ze mijn startnummer in de vorm voor de zijschilden geprint. Meer info bij info@tec-mxdesign.com
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Gebruikersavatar
mxrider#28
Berichten: 436
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 16:16

kijk ook eens op www.fgmx.nl
Leo

Ik heb mijn KTM er laten doen (Tec-design) ik kan er maar 1 ding over zeggen....... Hulde hulde hulde.....

Ik herkende mijn eigen motor niet terug.
Voor €200 een kompleet nieuwe motorfiets.

Ik moest wel een week wachten voordat het klaar was :twisted:
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Sorry jongens,

maar als je er mee gaat crossen zit de machine toch zo weer onder de smurrie (voor de Nederlanders) / de modder (voor de Belgen)

En bij een enduro-fiets durft er al eens iets afbreken als je tegen een boom rijdt, een tak, over de kop gaat, etc.

Dan heb je dus 200€ "geinvesteerd" in plastic dat stuk kan gaan :(

Ik vind het ook wel mooi, maar misschien crash ik te dikwijls om die dure stickers op mijn moto te hangen.

Jo VdB
Fox-kid
Berichten: 568
Lid geworden op: zo jan 25, 2004 20:21
Contacteer:

Ik vind 200 euro in iedergeval te veel geld om dat aan een stickersetje uit te geven.

Ik zoek gewoon een setje dat goed staat op de tank tegen een redelijke prijs. In America kosten die sets zo rond de 60 dollar. Zoiets zoek ik maar dan hier in NL.

Dit is een leuke site waar je al die setjes kunt vinden. Honda rijders: check even die witte honda! Ziet er goed uit!!

http://www.motoworldracing.com/dirtbike-graphics.html
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Leo

Allee Jo,


Mijn moto koste een hoop centen en een stikker daarop voor weinig in mijn persoonlijke stijl is nie veel.
Ik heb van die Tec-design de garantie da als ik 1 stikker nodig ben ik die er zo krijg. Zij bewaren mijn ontwerp he.

Kortom, ik heb geen spijt Jo.
Sjaak van de Bananeboot
Berichten: 29
Lid geworden op: za mar 27, 2004 23:04

Hé F-K,

voor 69 euri in via crosswinkel.nl (zit in Deventer).

check de link http://www.crosswinkel.nl/nl/dept_148.html
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Leo schreef:Allee Jo,


Ik heb van die Tec-design de garantie da als ik 1 stikker nodig ben ik die er zo krijg. Zij bewaren mijn ontwerp he.
Dat wist ik natuurlijk niet, en dat verandert ook wel wat aan de zaak!

Ik heb in elk geval het laatste half jaar een voorspatbord stukgereden en 2 radiatorflappen.

Als je dan geen nieuwe sticker krijgt, dan vind ik het echter zonde om zoveel geld uit te geven (en dat was ook de bedoeling van mijn posting, nl. als je crosst, dan gaat er al eens iets kapot aan al dat plastic)

Jo VdB
Sjaak van de Bananeboot
Berichten: 29
Lid geworden op: za mar 27, 2004 23:04

F-K rijdt volgens mij 60% voor de looks en 40% voor de leuk. Ik zou zeggen koop zon stikkersetje van 69 euro en sluit dit topic af
Fox-kid
Berichten: 568
Lid geworden op: zo jan 25, 2004 20:21
Contacteer:

Sjaak van de Bananeboot schreef:Check de link, setje voor 69 eurie

goeie link, dat zocht ik, een betaalbare set wat er ook nog eens goed uitziet. Niet van die import producten die drie keer over de kop zijn gegaan (en dan bedoel ik niet met het vliegtuig waarmee het wordt aangevoerd). Ook voor de stickersets lijkt te gelden dat guldens euroos zijn geworden.

Sjaak van de Bananeboot schreef:F-K rijdt volgens mij 60% voor de looks en 40% voor de leuk. Ik zou zeggen koop zon stikkersetje van 69 euro en sluit dit topic af


Hee Sjaak, Je zit redelijk goed met die percentages maar dan eigenlijk meteen toch ook wel weer aardig verkeerd. Even in het kort: 10% rijd ik op het achterwiel, 5% is airtime, 2% aantrappen, 3% met de koppeling in gasgeven (kom ik totaal op 20% voor de looks).

Zo'n stickersetje brengt het percentage waarschijnlijk welnaar de dertig. Risico is dat dat setje er zo strak uitziet dat ik een "poetser"wordt en dat ik inderdaad richting die 40% voor de looks ga.



Ik moet zeggen dat ik een motor al gauw een stickerfabriek vind worden. Het moet dus allemaal niet te overdone!
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Sjaak van de Bananeboot
Berichten: 29
Lid geworden op: za mar 27, 2004 23:04

Dat poetsen beheers jij volgens mij al een tijdje, alleen de regelmaat misschien niet.
Fox-kid
Berichten: 568
Lid geworden op: zo jan 25, 2004 20:21
Contacteer:

Sjaak van de Bananeboot schreef:Dat poetsen beheers jij volgens mij al een tijdje, alleen de regelmaat misschien niet.
Hij gaat wel eens na een vermoeiende rit onder de bagger 1 op 1 de schuur in. week later filtertje schoon en blaffen.

Wellicht helpt een stickerkitje. Ik ben dan zuiniger op mijn fiets, spuit hem meteen af voordat hij het schuurtje in gaat. Ja, dan verdien ik zo'n set van (omgerekent) ruim vierhonderd :shock: gulden wel terug ja.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
jofa
Berichten: 178
Lid geworden op: za aug 16, 2003 16:17
Locatie: Berghem (NB)
Contacteer:

Even voor alle duidelijkheid...
Zo'n stickerset van TEC-design van €190,= bestaat in zijn totaal uit:
achterspatbord / zijschildjes / radiateurkappen / voorspatbord / koplampschildje / voorpootbeschermers en achterbrug. Dit alles naar eigen ontwerp (van jezelf of wie dan ook), en het word ook voor je geplakt. Bovendien zijn het kwalitatief goede stickers (van die dikke), dus niet van die flutstickers die je voor een paar centen koopt en die je er na een paar keer vanaf spuit.
Ik ben het overigens zeker met jullie eens dat €190,= een hoop geld is, maar je hebt wel kwaliteit, en veel stickers op je motor zitten
Gebruikersavatar
mxrider#28
Berichten: 436
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 16:16

190 euro een hoop geld :? ik kan je vertellen dat dat nog niks is... ga eens fgmx dan weet je pas wat een hoop geld is, nr plaat, zij-nummerplaten, achter+voorspatbord 300 euro :evil:
jofa
Berichten: 178
Lid geworden op: za aug 16, 2003 16:17
Locatie: Berghem (NB)
Contacteer:

...dat bedoel ik........
Ge

Ik heb ook stikkers besteld bij Tec design.
Heb eerst rond gebeld wat het overal moet kosten en zij waren het goedkoopst en het snelst.

Als je kijkt wat een motor kost en wat een stikker set kost is dat erg weinig en je hebt direct weer een nieuwe motor.
Maar ik rij ook wedstrijden dus mag het best iets kosten om goed voor de dag te komen.

Ik wou een foto erbij doen maar dat kan niet denk ik.
stimpie
Berichten: 900
Lid geworden op: wo mar 31, 2004 22:01
Locatie: helchteren

je moet gewoon vragen als iemand de fotots er voor jouw wil opzete
er zijn der zeker die dat willen doen
ik zou ze der wel willen opzette maar ik weet ook niet hoe dat moet
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
Ge

dank je Tim.
Ik heb gebeld naar Tec design maar hun web site gaat pas over 2 weken de lucht in.

ik kreeg al wel de url, staat ook op mijn stickers trouwens zag ik net......dom dom dom.....hoefde ik dus eigenlijk ook niet te bellen.

http://www.tec-mxdesign.com

daar komen veel voorbeelden op (ook mijn motor :D )
Gebruikersavatar
mxrider#28
Berichten: 436
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 16:16

Ge schreef:Ik heb ook stikkers besteld bij Tec design.
Heb eerst rond gebeld wat het overal moet kosten en zij waren het goedkoopst en het snelst.

Als je kijkt wat een motor kost en wat een stikker set kost is dat erg weinig en je hebt direct weer een nieuwe motor.
Maar ik rij ook wedstrijden dus mag het best iets kosten om goed voor de dag te komen.

Ik wou een foto erbij doen maar dat kan niet denk ik.
als je foto`s hebt stuur ze dan maar naar mijn email dan zet ik ze er wel op voor je... (kawasaki_kx125@hotmail.com)
stimpie
Berichten: 900
Lid geworden op: wo mar 31, 2004 22:01
Locatie: helchteren

Ge schreef:dank je Tim.
Ik heb gebeld naar Tec design maar hun web site gaat pas over 2 weken de lucht in.

ik kreeg al wel de url, staat ook op mijn stickers trouwens zag ik net......dom dom dom.....hoefde ik dus eigenlijk ook niet te bellen.

http://www.tec-mxdesign.com

daar komen veel voorbeelden op (ook mijn motor :D )
ik zij het toch dat iemand ze der wou op zette :lol:
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
n8komeet
Berichten: 44
Lid geworden op: vr jan 23, 2004 16:19

Kan iemand misschien goede tips geven om oude sticker resten te verwijderen?
Gebruikersavatar
mxrider#28
Berichten: 436
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 16:16

bond en seal remouver, ik zou zo snel alleen niet weten van welk merk dat is... je kappen slaan er wel wat dof van uit
KX125
Berichten: 41
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 17:53
Locatie: Assendelft
Contacteer:

ik heb mijn stickerset gewoon bij www.crosshop.nl besteld
en tis echt supermooi geworden vind ik zelf :)
betaalde in het totaal, met aparte achterspatbord / voorvork stickers 128 euro
dus valt mee vind ik zelf

dit is het resultaat:
Afbeelding
SX125 '04
Plaats reactie