GESTOLEN KTM 525
Moderator: ghulst
Behalve de reacties op het forum en ruzie met de verzekering is er weinig nieuws , is ook wel logisch je maakt er een crosser van en niemand heeft iets in de gaten
Waar heb je dan nog een verzekering voor? Met zijn allen betalen we verdomme premie om dit soort narigheid af te dekken, gaan ze moeilijk lopen doen !!!
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
verzekering betaal je om een vermoeden te creeren dat alles is afgedekt igv ellende en de maatschappij probeert er altijd onderuit te komen
dit heb ik vaak genoeg meegemaakt met div expertises die ik voorheen met mijn werk deed
dit heb ik vaak genoeg meegemaakt met div expertises die ik voorheen met mijn werk deed
doe wat je niet laten kunt
En je kon er niet langer tegen???john b schreef:verzekering betaal je om een vermoeden te creeren dat alles is afgedekt igv ellende en de maatschappij probeert er altijd onderuit te komen
Heb wel eens gehoord dat verzekeraars in eerste instantie claims altijd afwijzen en vervolgens bij een mondige en aanhoudende klant pas de zaak in behandeling nemen? Is dat zo???
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
nee dat ging op zich nog wel maar t gezeik van de klanten en t feit dat ik erop uitgekeken was heeft mij doen besluiten wat anders te gaan doen
en vaak probeert de verzekering de schuldvraag te verleggen met andere woorden het valt niet binnen de polis of een andere verzekering of persoon moet t gaan betalen
en vaak probeert de verzekering de schuldvraag te verleggen met andere woorden het valt niet binnen de polis of een andere verzekering of persoon moet t gaan betalen
doe wat je niet laten kunt
-
[quote="Fox-kid
Heb wel eens gehoord dat verzekeraars in eerste instantie claims altijd afwijzen en vervolgens bij een mondige en aanhoudende klant pas de zaak in behandeling nemen? Is dat zo???[/quote]
Klopt, heb ik zelf 2 keer aan de hand gehad. En wat je ook kunt doen is onderhandelen over wat te doen met de schade. In plaats van alle schade te laten repareren op kosten van de verzekeraar heb ik al 2 keer succesvol gevraagd om geld om de schade te laten repareren.
Na flink wat onderhandeling gingen ze accoord en heeft mij in beide gevallen na onderhandeling met schadereperateurs zelfs geld opgeleverd!!!!!! (op een 1 schade aan mijn Ducati van 3.500 Euro 900 Euro 'verdient' ).
Roy GS300/748.
Heb wel eens gehoord dat verzekeraars in eerste instantie claims altijd afwijzen en vervolgens bij een mondige en aanhoudende klant pas de zaak in behandeling nemen? Is dat zo???[/quote]
Klopt, heb ik zelf 2 keer aan de hand gehad. En wat je ook kunt doen is onderhandelen over wat te doen met de schade. In plaats van alle schade te laten repareren op kosten van de verzekeraar heb ik al 2 keer succesvol gevraagd om geld om de schade te laten repareren.
Na flink wat onderhandeling gingen ze accoord en heeft mij in beide gevallen na onderhandeling met schadereperateurs zelfs geld opgeleverd!!!!!! (op een 1 schade aan mijn Ducati van 3.500 Euro 900 Euro 'verdient' ).
Roy GS300/748.