Geweldig zo'n wheelie.
Ik heb er reeds boeken van gelezen hoe je dit kan doen, maar de uitvoering!!!!!.
Ik rij al 7 jaar motor vooral SS en dan kwamen ze spontaan.
Ik heb een SM gekocht om vooral een wheelie te leren.
Ik bemerk dat ik gewoon LEF mis.
Ja die wheelies van 30 cm die lukken me aardig mmaar zodra dat voorwiel omhoog gaat dan durf ik niet verder en gaat het gas eraf.
Ik doe het puur op het gas. En dit lukt me vooral in zijn 1st versnelling (mijn angst zit voor al in het snel rijden)
Ik ben van mening dat ik het maar eens moet gaan oefenen op een speciaal terrein (geen openbareweg) en met iemand die er verstand van heeft.
Ik ga vast "moet" verzamelen.
Een vol terrasje.... en dan die WHEELY!!!
Moderator: ghulst
- Sharky_Capas
- Contacteer:
SM en SS, zijn dat wegmotoren of enduro/cross? Lijkt me dat het op een crosser/enduro veel makkelijker is dan met een wegmotor. Heb zelf een cbr gehad. Een korte wheely zat er wel in maar inderdaad niet te hoog.
Ik hou niet van choppers maar als ik dan toch een keer achterover moet ketsen dan het liefst met een chopper en dan vooral zo'n zelfbouwer!
Ik hou niet van choppers maar als ik dan toch een keer achterover moet ketsen dan het liefst met een chopper en dan vooral zo'n zelfbouwer!
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
SM = Supermotart
SS = Supersport
Mijn SM is een Honda Xr650 redelijk verbouwd.
Mijn SS is een Honda Fireblade 2002.
SS = Supersport
Mijn SM is een Honda Xr650 redelijk verbouwd.
Mijn SS is een Honda Fireblade 2002.
Met zo'n SM moet het toch wel lukken
-
Hé F-K,
mijn langste ligt op zo'n kilometer denk ik. Gewoon lekker relaxed achteroverhangen, snelheid makend op laten komen en in 3 met het gas blijven spelen.
En heb jij de eerste 100 meter al gehad?
mijn langste ligt op zo'n kilometer denk ik. Gewoon lekker relaxed achteroverhangen, snelheid makend op laten komen en in 3 met het gas blijven spelen.
En heb jij de eerste 100 meter al gehad?
Ik schat zo'n 80 meter. ! keer met nummerplaatje over de grond gegaan, ging net goed!!