Noppenforum meeting 2004

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

pruus schreef:Nee Huskie, Helen gaat dan ook met ons mee, en door haar laat ik me liever overend helpen dan bvb door Jo...
Pruus,

ik begon je nochtans sympathiek te vinden :evil:

Maar het is goed, ik rij je met opzet van je CR op 09/05 :wink:
En dan kom ik je nogmaals met opzet overeind helpen :twisted: :twisted:

Uw immer behulpzame Jo VdB

P.S. Hans heeft het over de "raw power" van den dezen :wink:
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

huskie schreef:Pruus, ze delen in naar aantal takten. Wij gaan dus met z'n tweeen helemaal alleen de omgeving van Riemst verkennen :lol:
Ik ben er ook nog :wink:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Ik heb begrepen dat jij op een 4takt mee mocht doen. Want de omgeving verkennen mag niet op een 2takt zonder kenteken :twisted: , of zullen we er een copietje van mij opplakken?
De hillclimbs zijn zonder kenteken :wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Ik geloof dat ik juist alleen moet gaan rijden met m'n 4takt als ik dat zo hoor. Ik dacht dat het aantal tweetakten op z'n retour was

Rwin
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Op mijn inbox heb ik een paar berichtjes binnen gekregen die ik niet kon openen. Moest er iemand zich ingeschreven hebben, maar hij/zij ziet zijn/haar naam niet in het lijstje voorkomen, gelieve het nog een keer te proberen. Dank u.
Wat betreft dat elkaar overeind helpen, kan ik er natuurlijk voor zorgen dat het parkoers zodanig is dat iedereen overeind geholpen moet worden :lol: , en Rudy , je hebt alvast 1 voordeel op de hillclimbs met je 2takt zonder kenteken : je kan je nummerplaat onmogelijk in de prak rijden :twisted:
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

pruus schreef:Nee Huskie, Helen gaat dan ook met ons mee, en door haar laat ik me liever overend helpen dan bvb door Jo...
Nu ben ik wel geëmancipeerd hoor, maarreuh ... :( ik moet nog eerst heel veel fitnessen en boterhammen met choco eten om wat spierballen te kweken.
Komen jullie maar gewoon met zijn alleen míj overeind helpen ! :lol:
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

Tja Jo, sympatiek of niet, in de scala van visueele aantrekkingskracht scoor je bij mij nou eenmaal uiterlijk gemiddeld. Nix mis met je, hoor!
@ Helen, no offence. Bedoelde alleen d'k liever tegen jou opkijk, in geval van een val, dan tegen een kast van een vent die probeerd m'n arm uit de kom te rukken.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Ik ga iig voor 100% zeker mee , gisteravond ff gevraagd en ik kan iig de auto lenen (verwacht trouwens dat mijn vader wel mee zal gaan :lol: )
Jan :)
Berichten: 312
Lid geworden op: wo mar 24, 2004 16:50
Locatie: Brampton, ON Canada

Na al tijden op dit forum me te lezen toch maar besloten om te registreren. Een noppenforumdag in Riemst is natuurlijk een gelegenheid die je niet mis wil lopen. :lol:
JacTTR

Hebben jullie geen van alle een moeder of vrouw ? 9 mei is MOEDERDAG :lol: :lol: :lol: :lol: .
Gast

Nu dan als geregistreerd lid , 9 mei is MOEDERDAG , Hebben jullie hier rekening mee gehouden.
:lol: :lol: :lol:
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

He' Jac,

Moederdag , dat is in belgie ergens in augustus ( 25 aug. meen ik ? )
Toch jammer voor je dat je daarom niet mee kunt :cry:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Gebruikersavatar
Jacdesert
Berichten: 202
Lid geworden op: wo jun 19, 2002 21:27
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Dat moeten we nog even overleggen , wat is belangrijker , Riemst of moeder ? ik kom er nog op terug. :roll:
Woestijn is fijn !!!
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Aangezien er toch niet zoveel interesse is voor 9 mei wat het aantal inschrijvingen betreft, heb ik besloten dat vanaf nu, 5 april, de "anderen" ook mogen inschrijven. Dus henk-v en co. of de broer van Jos L of wie dan ook, laat de inschrijvingen maar komen.
En om nog even te reageren op hierboven : Jac TTR, ik kan je die dag op bepaalde plaatsen wel laten roepen op je moeder. :twisted:
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

JacTTR schreef:Hebben jullie geen van alle een moeder of vrouw ? 9 mei is MOEDERDAG :lol: :lol: :lol: :lol: .
Drie zelfs :
- Eentje waar dochterlief moeder tegen moet zeggen.
- Eentje waar ik moeder tegen moet zeggen.
- Eentje waar moeder de vrouw moeder tegen moet zeggen (maar die telt eigenlijk niet mee want dat is een zogenaamde schoonmoeder, en je weet wat de verhalen over schoonmoeders vertellen).
:cry:
Of zal ik mijn ruggegraat eens tonen en tegen allemaal @#$%^&%*!zeggen (pure bluf denk ik) :wink:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

JacTTR schreef:Hebben jullie geen van alle een moeder of vrouw ? 9 mei is MOEDERDAG :lol: :lol: :lol: :lol: .
Hmm. :? Moet ik nu thuisblijven om "gevierd" te worden of is moederdag dé dag waarop moeder haar goesting mag doen en een dagje gaan brommeren met de vriendjes? :?:
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Jac TTR schreef:Nu dan als geregistreerd lid , 9 mei is MOEDERDAG , Hebben jullie hier rekening mee gehouden.
:lol: :lol: :lol:
lol , mijn moeder heeft er niets van gezegt dat het dan moederdag is dus ik maak me er niet zo druk om :lol:
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Jac en Jack , dat betekent dus dat jullie niet mee gaan ?
Moederdag , uhm echt weer iets voor de middenstand om er weer iets aan te kunnen verdienen , maar dat wil niet zeggen dat ik mijn moeder vergeet hoor. ( ze zou niet eens willen dat ik daarom thuis zou blijven terwijl ik iets leuks kan gaan doen )
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Gebruikersavatar
Jacdesert
Berichten: 202
Lid geworden op: wo jun 19, 2002 21:27
Locatie: Tilburg
Contacteer:

OK ,OK , de boodschap is duidelijk , een echte vent gaat gewoon mee op 9 mei , we zullen zien , hopelijk niet teveel trammelant.
:roll: :roll:
Woestijn is fijn !!!
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Helen schreef:
JacTTR schreef:Hebben jullie geen van alle een moeder of vrouw ? 9 mei is MOEDERDAG :lol: :lol: :lol: :lol: .
Hmm. :? Moet ik nu thuisblijven om "gevierd" te worden of is moederdag dé dag waarop moeder haar goesting mag doen en een dagje gaan brommeren met de vriendjes? :?:
Dan kijk ik alvast uit naar vaderdag (lekker Thee-emmeren in Brazilie of zo) :wink:
Als je jezelf niet kietelt dan lach je nooit :P
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

ad f. schreef: maar dat wil niet zeggen dat ik mijn moeder vergeet hoor.
Grote sponsors (ze zorgt in jouw geval toch voor kost en inwoning en mentale begeleiding) nooit vergeten :lol:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

ok ik moet toegeven dat ik nooit aan moederdag hebt gedacht en om de goede vrede te bewaren moet ik vragen om de datum te veranderen naar zaterdag 8 mei
Omdat dit waarschijnlijk nog veel meer problemen geeft heb ik maar 4 leden van onze club ingeschreven die mijn eer dan kunnen verdedigen
Zelf zal ik moeten wachten tot de grote rondrit en in het vervolg zal ik mezelf beter bekend maken zodat ik huskie ook niet meer misloop op de rit van ad K :evil:
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Voor eventuele GPS-gebruikers : Het adres dat je moet instellen is Visésteenweg 277 in 3770 Zichen-Zussen-Bolder (Riemst). Het is een café-hotel : Jacquemin.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

bedankt voor dat gps adres , aangezien we navagatie in de auto hebben 8)

*heerlijk tijdstip weer.......
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

ad f. schreef:Jac en Jack , dat betekent dus dat jullie niet mee gaan ?
Nee Ad, misschien stel ik alle vrouwen in mijn leven toch maar weer eens een keer teleur (ik heb tenslotte nog een heel jaar minus vele zaterdagen om het goed te maken) :wink:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Gesloten