Je wilt C, kijkt om je heen en ziet dat iedereen toevallig de andere kant op kijkt

(dit speelt inderdaad in Nederland) en denkt f..k, laat maar zitten dan

.Je geeft later een signalement aan de politie door en weet dat dat verder niets brengt (want je bent tenslotte nog steeds in Nederland). PS e.e.a. als dit meegemaakt maar dan in de trein...en betrof zwart rijden van 3 personen, ik deed als enige mijn bek open maar kreeg geen support van de overige 30+ inzittenden van de wagon.
Ik heb zelf trouwens ook vorig jaar wat motoren betreft wat meegemaakt. In mijn garage staan twee stuks WR400F (1 van mij, 1 van Rachez), 1 KTM 640 Adv (van mij) en 1 PW80 (van mijn dochtertje van 6). Tot twee maal toe is mijn garage opengebroken, de eerste keer stonden de motoren niet op slot en waren ze verdwenen. Door mijn attente buurman en directe actie van de politie (ja, soms doen die jongens echt hun best) werd e.e.a. binnen 2 uur weer teruggevonden. De tweede keer werden ze weer betrapt door mijn buurman voordat ze de boel mee konden nemen. Nu een nieuwe garage deur en alles op slot in de garage en er maar het beste van hopen (woorden van de politie). De buurman is een paar flessen wijn rijker (en de buurvrouw een paar bossen bloemen). De daders kregen maar liefst 62 uur dienstverlening

en lopen dus nog steeds vrij rond. Zakt ook je broek van af, doet de politie zijn werk goed, vallen de daders weer in handen van die socio "recht" spraak in Nederland, het is dus wachten op de volgende keer.
Kait