Hallo iedereen,
Ik weet er zo eentje te koop staan in zeer goede staat van 97 met net 10.000 km.
Heeft er iemand ervaring met deze motorfiets? Dingen waar op moet gekeken worden bij aankoop 2e hands.
Alvast bedankt
Wim
XTZ660 Tenere
Moderators: ghulst, Jo VdB, Zot, henk-v
Of bij: http://www.tenere.de/ en de NL link die op die site staat.
Ik heb zelf een XTZ 750 gehad. Als ik van tevoren had geweten dat de spanningsregelaar zoveel ellende in een vakantie kan veroorzaken had ik dat ding meteen van de Alpen (woonde toen nog in Italië) gesodemietert.
Maar ja, da's wijsheid achteraf. Spanningsregelaar vervangen en gaan met dat ding.
Ik heb zelf een XTZ 750 gehad. Als ik van tevoren had geweten dat de spanningsregelaar zoveel ellende in een vakantie kan veroorzaken had ik dat ding meteen van de Alpen (woonde toen nog in Italië) gesodemietert.
Maar ja, da's wijsheid achteraf. Spanningsregelaar vervangen en gaan met dat ding.
Die 660-blokken staan bekend om hun olie-verbruik, met alle gevaren vandien... Zelf geen 660 gehad, wel ooit een 750 gekocht, maar 2 maanden later terug verkocht wegens motorkarakter: 't is geen 1-cilinder hé
Keep on smiling!
Ik heb een xtz 660 en het zijn prima dingen hoor Ik heb hem van mij vader overgekocht maar mijn vader heeft er bijna 30000 km mee gereden en niet alleen in de zomer maar hij heeft hem nog nooit in de steek gelaten............ En als je er noppen onder legt (T63) dan kun je er goed de betuwelijn mee uit hoor