Reisgenoot gezocht begin oktober Andorra

Vertel hier jouw verhalen van reizen. Reisverslagen, handige links, tips, nieuwtjes, reisorganisaties, hier kun je het kwijt.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Martinezz57

Hallo nopperts,

Ik heb het plan 1e helft oktober 1 week vanuit Andorra offroad routes te rijden.
Voorheen deed ik dat met vrienden maar die hebben geen motor meer.
Alleen rijden vind ik te risicovol dus zoek ik iemand die mee wil/kan. Het is kort dag, maar ik doe een poging.

Het plan is: met 2 motoren in mijn bus daarheen, appartement inclusief ontbijt en diner bij Johan vd Wal in Arans. Motorstalling onder hotel. Lunch onderweg. Afstanden per dag van 100 tot 170 km. Routes zijn in noord Spanje. Zondag heenreis, 5 dagen daar en zaterdag terug.

Kosten voor Diesel, tolweg, appartement, eten en benzine circa 1000 euro pp.

Ik heb een KTM EXC450. Ben al 6x geweest in Andorra. Ben een rustige rijder, geen haast.
Deze maand met pensioen, 68 jaar jong. Woon in Maassluis bj Rotterdam.
Routes zijn niet lastig. Er kunnen ook 4x4 auto's rijden. harde ondergrond in bergen .

Wie heeft redelijke bergervaring op de motor en heeft zin en tijd?

Laat je horen!

Groeten Martin Rolvers
Leo d H

Nou, dat klinkt best wel heel erg aanlokkelijk om spontaan mee te gaan maar 1e helft okt komt me net niet uit helaas. Succes iig.

Verstuurd vanaf mijn CPH2127 met Tapatalk

Erwin P

We zijn zelf net weer terug, veel plezier.

Met die motor kun je eventueel terecht in Pascuet, half uurtje onder Andorra. Dat is een flink offroad park en de kans is groot dat je wel bij mensen kunt aansluiten. Vooral als je Engels en Duits goed zijn.
Is wat anders dan je van plan bent, maar alleen is ook maar zo alleen dus misschien een back-up?
Plaats reactie