wil je dat ik je oude ktm met rotax blok koop?

Moderator: ghulst
Op elke datum is er wel iemand die niet kan (w.o. ikzelf)Erik V schreef:Misschien dat de moderators en Freek de knoop doorhakken hoe en wanneer het nu precies zal doorgaan
het probleem is dat ik op 9 mei net terugkom van vakantiehenk-v schreef:Erik jij bent organisator dus jij beslist , vantevoren inschrijven en betalen is logisch
Ik betwijfel of er van de forum leden genoeg belangstelling is dus wat mij betreft is er vrije inschrijving voor lezers van dit forum er zijn er altijd die te lui zijn am aan te melden dus we horen wel wat jij beslist
rudy de rotax is niet te koop ook niet voor jou maar als je wilt mag je met ons meerijden naar riemst en op de rotax samen met ons de grote rondrit rijden dit als dank omdat je de discussie gestart hebt en om te zorgen dat je de datum niet dwarsboomt
ik hoor wel of je belangstelling hebt
Ik zal het er vanavond ofzo wel ff overhebben maar ik denk dat het wel goed gaat komen... Het word zowizo een dag als ik het goed begrijp he? (met de mogelijkheid op zaterdag al te komen zodat je op zondag niet dat hele stuk hoe te rijden).huskie schreef:Wat niet BLOND !!
Maar ik ben blij dat je erbij kunt zijn, Rudy. Ook mooi dat je eventueel op een geleende motor mee kunt de omgeving verkennen![]()
Oke noppemforummers iedereen zich aanmelden en overmaken, want het is echt uniek daar. Die groeves zijn adembenemend mooi kwa uitdaging van rijden. En de omgeving is gewoon leuk om in rond te rijden, zo tussen de landerijen door. Zie jullie 9 Mei 08.30 in Riemst!!!
Wel ivm de hillclimbs grote noppen monteren achter...
Weten jullie waar ik stond toen ik een klein jaar geleden besliste om supernoppen-Trelleborgs te zetten op mijn KDX-ke?huskie schreef:Wel ivm de hillclimbs grote noppen monteren achter...