Eerste indruk na 1800 km: fijn ding,
Hoe rijdt het op straat; prima; lagere snelheden wat harkerig vanwege motorkarakter, maar boven de 30 is er niks aan de hand
Hoe rijdt het offroad': mapping is wat aan/uit in de eerste 3 versnellingen, maar ik ben nog niet veel offroad geweest;
De techniek: niks mis mee; wel een beetje aan/uit op de gasrespons; een van de eerste OTR motoren waarbij ik niet bang ben voor wat er allemaal kapot kan.
Waar vergelijk je hem mee en waarom is hij beter/slechter?
BMW 1200/1250 GS: de CFMoto is een stuk fijner te rijden, zolang je niet boven de 130 rijdt
BMW 450/ CCM 450; CF Moto is zwaarder, maar ook soepeler, en heeft 5 jaar garantie:
Wat zou jij er aan veranderen/verbeteren/welke accessoires hang je er aan? Hij gaat lichter worden± er kan veel afgeschroefd worden. En als ik iemand kan vinden die de mapping kan aanpassen is dat ook wel een plan. Andere banden evenzo+ de standaardbanden zijn prima, maar niet voor serieus OTR
Conclusie: in november rijd ik met Memo van Malaga naar Barcelona met dit ding. Daarna meld ik mij weer, maar ik heb er alle vertrouwen in.
ervaringen CFMoto 450 MT
Moderator: ghulst
Kijk serieuze rijplannen, daar houden we van hier!
Benieuwd wat je er na die tijd van vindt.
Benieuwd wat je er na die tijd van vindt.