ervaringen CFMoto 450 MT

Deel jouw ervaringen met motoren en aanverwante artikelen.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
E-Jay

Eerste indruk na 1800 km: fijn ding,
Hoe rijdt het op straat; prima; lagere snelheden wat harkerig vanwege motorkarakter, maar boven de 30 is er niks aan de hand
Hoe rijdt het offroad': mapping is wat aan/uit in de eerste 3 versnellingen, maar ik ben nog niet veel offroad geweest;
De techniek: niks mis mee; wel een beetje aan/uit op de gasrespons; een van de eerste OTR motoren waarbij ik niet bang ben voor wat er allemaal kapot kan.
Waar vergelijk je hem mee en waarom is hij beter/slechter?
BMW 1200/1250 GS: de CFMoto is een stuk fijner te rijden, zolang je niet boven de 130 rijdt
BMW 450/ CCM 450; CF Moto is zwaarder, maar ook soepeler, en heeft 5 jaar garantie:
Wat zou jij er aan veranderen/verbeteren/welke accessoires hang je er aan? Hij gaat lichter worden± er kan veel afgeschroefd worden. En als ik iemand kan vinden die de mapping kan aanpassen is dat ook wel een plan. Andere banden evenzo+ de standaardbanden zijn prima, maar niet voor serieus OTR
Conclusie: in november rijd ik met Memo van Malaga naar Barcelona met dit ding. Daarna meld ik mij weer, maar ik heb er alle vertrouwen in.
He not busy being born is busy dying
Erwin P

Kijk serieuze rijplannen, daar houden we van hier!

Benieuwd wat je er na die tijd van vindt.
Plaats reactie