Voorstelrondje

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
AndreG

Goedemorgen, ik zal mijzelf even kort voorstellen voordat ik her en der reageer of vragen ga stellen.
ik heb kortgeleden een Dr800 gekocht, niet lopend.
Mijn motorervaring ligt op de weg en in het modder, ik rijd ongeveer35 jaar motor Waarvan denk ik 30 jaar actief. Soms een periode zonder gezeten maar ja dan kriebelt het toch weer!
Ik kom uit Overijssel
Noppenforum was bekend vanuit mijn enduro periode.
Maar goed, de reden van aanmelding is het feit dat ik mijn Mr Big weer aan het lopen wil hebben. Volgens mij mankeerde er niet zo heel veel aan, carburateur zal voor met ‘gummi’ en de tank was binnenzijde sterk aangekoerst. Carburateur is gereviseerd, tank moet nog ontroest worden.
Nu vroeg ik mij alleen af waar de vacuüm van de brandstof pomp op aangesloten dient te worden.
En…. Heeft iemand een mooi en goed werkplaatshandboek ter overname? (Mag digitaal of analoog)
Ik ga nu eerst even lekker het forum doorsnuffelen op deze waterige zaterdag.
Erwin P

Welkom!

Het DR Big deel van dit forum heeft vast antwoorden!
Plaats dus ook vooral daar wat.
ghulst
Site Admin
Contacteer:

Er zitten hier een paar mensen die de BIG van binnen naar buiten kennen en weer terug, dus daar moet je echt wel hulp bij kunnen vinden. :)

Ik zou zelf denken dat die vacuüm leiding naar de carbs loopt, maar het is al even geleden dat ik zelf een DR800 had…
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Plaats reactie