5 Maart Holten Enduro verslag

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

luie peewee

peewee, sprakeloos, moe maar voldaan.

schrijf nog wel een verslag. eerst sleutelen voor Borculo.

groetjes peewee
henkzelf
Contacteer:

oooow wat lees ik die verhalen graag. ben ik tenminste niet de enige met spierpijn. komt toch ook denk ik door de kou op de spieren. op die asfaltstukken was het niet echt comfortabel en dan daarna weer diep gaan in die lange proeven. ik heb na de finish niet echt hard gezocht naar noppenforummers; gauw de warmte in gegaan. was wel een mooi rit en makkelijk op tijd te rijden. nergens vast gezeten, al kon dat wel en maar 1 keer bodemonderzoek gedaan. in die prutplek in proef 2 net voordat je omhoog dat plateau op ging. volgas door de modder maar daar zaten harde plekken in of stenen. het was er ook wel druk met toeschouwers; dan weet je al waarom. Nou ja, voor de echte harde werkers met strafminuten: hou vol, tien jaar geleden stond ik er ook zo voor maar er komt een moment dat de opgedane ervaring meehelpt. en veel plezier in borculo; ik ben dar niet wegens geplande ski-vakantie. Uitslagen Borculo op www.knmv.nl onder 'Enduro' en 'Uitslagen'.
adje

He "luie" Peewee,

Wie heb je de derde ronde op jouw motor laten rijden :?:
Als ik zo naar je tijden kijk van de tweede en de derde ronde valt er wel iets op :?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
huskie

PeeWee rijdt de laatste ronde altijd beduidend sterker dan de eerste twee. Dat komt omdat hij eerst warm moet worden. Een man van de lange adem.
Goed gereden hoor :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
JWJanssen

3 minuten eraf in de eerste proef/derde ronde. Da's wel erg kras.
Goed opgemerkt door Ad f.
erg luie peewee

Heren goed opgemerkt.

Een kennis van me die ook mee was ging stuk na 8 km. Erg genoeg maar hij mocht van mij de laatste ronde rijden vandaar de tijden. PS hij kon ook erg goed crossen.

Kijk op de foto's dan zie je ook het verschil.

groeten en tot in Borculo.
vossie

Hallo,

Een beetje laat maar toch een reactie.
In Holten heb ik mijn eerste enduro gereden. In het begin heb ik bijzonder rustig aan gedaan omdat ik wilde finishen.
Ook een bedankje aan het helpers team (dhr Goudvis & Co.) deze hebben mij bijzonder goed geholpen.

Op de zuurberg was er een bijzonder mooie proef uitgezet. Super!!!!

In de toekomst wil ik meer enduro's gaan rijden (eendagslicentie).

Groet

860 Marcel Voo
huskie

Hoi Marcel, leuk dat je nog even wilde reageren op mijn berichtje enzo.
Het was je eerste enduro, mooi dat je hem uitgereden hebt. Je zal nu wel de smaak te pakken hebben, hoop ik.
Die andere rijder, ken je die toevallig of is ie onbekend voor je?
Maarre Goudvis & Co, dat helpersteam kende ik nog niet :lol:
Wel heel gaaffe naam!
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
vossie

Hallo,

Na het rijden van Holten ben ik inderdaad besmet geraakt met enduro virus. Moest enorm afkicken. Zelf rijdt ik nog niet zolang. Eind 2000 heb ik mijn eerste noppenmotor gekocht (xr250).
Afgelopen weekend heb ik in Ruinen de off the road rit gereden. Dit was een erg mooie en afwisselende route. (3 rondjes)
Het is zeker de bedoeling om eind dit jaar nog een of twee enduro's te rijden.

De andere persoon ken ik niet. (helaas)

Groeten
gert-jan

Goed gedaan en ik hoop dat jullie een reaktie op deze mooie enduro willen geven, mochten jullie dit lezen.
41 860 Marcel Voo 1:59:24,23 31:00 18:01,08 19:52,53 06:16,22 18:31,14 19:06,55 06:26,72 00:10 S
42 894 Gert v Heijnsbergen 1:59:43,12 28:00 16:56,82 27:25,31 05:57,02 17:27,88 18:03,81 05:52,29

ja mooooooooooi..........weekje spierpijn op plaatsen wwarvan ik t betsaaan niet eens wist.,maar heb geen hondje in de proef gezien en zeker geeen hond die me voorbijging.........
xr groeten.gertjan heijnsbergen
huskie

:lol:
Tof gert-Jan dat je alsnog gereageerd hebt.
Paar maanden rust pakken nu, opdat je ergens in september weer fit bent :wink:
Ja die laatste ronde blijft erin hakken, kwa conditie.
:twisted:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Plaats reactie